Névtábla:

"Őrjítő ez a lakótelep, ahol lakom veled." /Bizottság: Már megint ez a depresszió/ - egy blog, amelyben panellakók, csótányok és más házi kedvencek, lakások, radiátorok és fúrógépek a főszereplők.
panelblog@gmail.com

Dolby surround, a lakók örömére

Vásárolt a felettünk lakó frissnyugdíjas (vagy munkanélküli, fogalmam sincs) egy bazijó hangfalszettet. 5.1 lehet, vagy mi a fene. Viszont érdekes módon nem zenét hallgat rajta, hanem MSN-ezik és szjkájpol éjszaka, tőhangerőn.



Aludnék (panelnyelven: döglenék), mert hétfőn dolgozni kell, már épp csúszok át az álom és az ébrenlét közti határon, amikor dabadammm, "ráír" valaki a baromra éjfél körül. Persze nem egyben küldi el a mondandóját a másik barom, hanem három üzenetet küld egymás után, és kábé ilyen mélységeket érinthet:



[2009.11.08. 23:42:01] Ökör Mihály: Szia
[2009.11.08. 23:42:04] Ökör Mihály: Hogy vagy?
[2009.11.08. 23:42:07] Ökör Mihály: Én jól :)



Hosszú szünet, gondolom megy a válasz.



[2009.11.08. 23:44:03] Kantsó Józsi: Szia,
[2009.11.08. 23:44:04] Kantsó Józsi: köszi, jól,
[2009.11.08. 23:44:04] Kantsó Józsi: most néztem meg a tévében az "Elpusztul a világ reggelre V."-öt, adta az RTL, láttad?



Majd emberünk vissza haverjához a korábbi Messenger-ablakba, ahol  épp arról van szó, hogy az volt a legjobb rész, mikor a nindzsasárkány kettébe harapta a felhőkarcolót. Paraszt viszont nem ezt nézte, hanem a "Vicces takony" című vígjátékot, és most szmájlikkal sűrűn telerakott üzenetben küldözgeti a fingós poénokat Kancsó Józsinak.



Mivel mind a két csatornán folyamatos a híráram, így esély sincs arra, hogy a dabadammm elkussoljon úgy hajnal kettőig, amikorra végre elálmosodnak a marhák.



Sajnos, két reklámújságot is láttam a héten. Az egyik műszaki áruház nyitási akciót hirdetett, a másik meg ingyen hitelt. Gondolom ez Karácsonyig még csak durvulni fog.



Már csak attól tartok, hogy a felettünk lakó meglepi magát egy DVD-lejátszós plazmatévével is, aztán már Szenteste hallgathatjuk, ahogy MSN-ezés előtt újranézi azt az átharapós jelenetet.



Éljen a technikai fejlődés!

 

(A bejegyzést ninezero ma hajnali 01:42-kor küldött elkeseredett hozzászólása ihlette. Ne csüggedj haver, nem vagy egyedül!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://panel.blog.hu/api/trackback/id/tr341511148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szalay Művészeti Szalon · http://www.szalayszalon.hu 2009.11.23. 09:47:51

Ez tök érdekes, a felső szomszéd 14 éves lánya is pont most kaphatott valami aktív hangfalat, és ugyanez zajlik le, csak nem éjjel (neki még valószinüleg megparancsolják, hogy nyomás aludni).

hegylakó 2009.11.23. 10:55:49

Nekem van egy fasza kis hifim,nagy hangfalakkal :D
De én nem tartozom a bunkók közé,és tudom élvezni a zenét úgyis hogy csak én halljam :)
Persze ha valaki egész nap csak fúr a szomszédban,akkor nem kímélem őket,és szolgáltatom a munkához a jó zenét :D Ennyi vissza jár :)
(amúgy tetszik a blog,nagyon jó :D)

"Can't Stop The Signal..." 2009.11.23. 15:09:47

:D eszembe jutott, amikor koliban laktam. Két szobánként a szekrény közös volt, meg egyepkent is vékonyak voltak a falak. A szomszéd meg hajnal 2 kor kezdte el üvöltetni a vivát. Megelégeltem. Ő 10-11 körül kelt én meg 6 kor. Szobatársam épp nem volt, gépben beraktam valami nagyon durva rockot, hangfa be a szekrénybe és reggel 6 kor bekapcs. Full hangerőn nem mertem de a fele is elég volt hogy 5 szobával arrébb is lehessen hallani. Délben visszamentem és kikapcsoltam. értette a célzást.....

playgorro 2009.11.24. 09:21:01

Sosem értettem, hogy az emberek miért idegenkednek a fülhallgatótól!!! Vagy nem ismerik? Hosszú zsinórosat is lehet kapni, és a hangminőség is sokkal jobb és élvezhetőbb vele!

Glandeur 2009.11.24. 16:35:11

@playgorro: Mondjuk az 5.1 nehezen megy át a sztereó fülhallgatón ;)

Én nemrég tettem szert egy dvd lejátszóra 5.1-es hangfalrendszerrel, és jól szól :) Szomszédok még nem reklamáltak, igaz saroklakás, és folyosói oldalon sincs közvetlen szomszéd, csak fent-lent.
No persze nem is bömböltetem ész nélkül...

ninezero 2009.11.24. 16:39:57

hát, ha másért nem is, ezért már megérte beírni, köszönöm az együttérzést :D aznap amúgy hajnali négyig tolta a kedves szomszéd... egész életemben panelban laktam, nem vagyok kezdő, de ezzel a taplóval nem tudok dűlőre jutni.

(egyébként jó a blogod, már egy ideje olvasgatom, thumbs up :)

NRG44 · http://althir.org 2010.04.22. 04:44:52

XD hehe, a mély hang megy át csaaak igazán - a rock/metál az nem is annyira mély, csak karcosan szól

Terror EBM, pl. Feindflug, Suicide Commando, az igen, az az igazi falrengető. Hallom még lenn az utcán is, ha leugrok valamiért.

Szomszédok itt nekem nincsenek. :-D

Creative Commons License
Panelblog by Lakótelepi Blog Közösség is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország License.
Based on a work at www.panel.blog.hu.

süti beállítások módosítása