Névtábla:

"Őrjítő ez a lakótelep, ahol lakom veled." /Bizottság: Már megint ez a depresszió/ - egy blog, amelyben panellakók, csótányok és más házi kedvencek, lakások, radiátorok és fúrógépek a főszereplők.
panelblog@gmail.com

Nem felejtenek a panelprolik

Durvul aminek durvulnia kell, kapjuk az ívet mi, panellakók is, néha a tetőt vinnék el a fejünk fölül, hogy aztán néhány ifjúszoci gúnyolhasson bennünket dobozlakóknak (kép mellékelve, ott, ahova való, a legalul). Orbánról meg az évértékelésen derül ki, hogy lakott ő még panelban is.

A nagy Ákos-imitátornak kell is tepernie, mert kedvenc megmondóembere, Kövér László a 2002-es választás után bírta elpanelprolizni magát, ami úgy tűnik kötelesbeszéd-szintű karriert futott be, csak kevésbé látványosan. A panellakók nem felejtenek, na!

 

Bizonyítékot is találtam, nem akárhol! Orbán egyik buzgó híve, Széles Gábor valószínűleg nem dícséri meg azt az újságírót, aki az MDF panelbontási ötletét fikázó Fidesz-sajttáj, és a Panelblogról idézett szövegek segítségével rityentett egy helyes kis cikket a Magyar Hírlapba. Az írás eredeti célja a "fidesz simizi a buksitokat, kedves panellakók"-típusú üzenet felerősítése lett volna a Metzker Viki-félék keltette médiazajban, de sajnos aztán az ügy hajója léket kapott. Megjelentek az önérzetes lakótelepiek, és ilyen kommenteket írogattak, hogy aszondja:

 




2. Anonim
2010-01-19 16:09:36
A "panelprolik" érdekeit védi.Így korrekt!Nem felejtjük,hogy hogy hívott minket kövér laca.


12. Anonim
2010-01-20 07:33:47
Mondja a karakánul panelprolizó párt képviselője.


15. Anonim
2010-01-20 10:14:50
Most már jók lennének a szavazáshoz a panel prolik? Akkor miért nem voltak jók amikor tenni kellett volna értük? Remélem, hogy az emberek agya kitisztul és meglátják, hogy kire is kell szavazni!!!


16. Anonim
2010-01-20 12:42:59
A fityisz már előre panelprolizik!


17. Anonim
2010-01-20 12:58:26
Panelprolik partja lett.


18. szb.
2010-01-20 13:32:56
A fidesz, meg a pincsi pártja jobban tenné, ha nem "védené" a panelosok érdekeit! A fidesz un. védelméből eddig még csak sz@r lett!!!


20. Anonim
2010-01-20 14:38:51
EGY NAGY SZ@RT VÉDI ,UGY SZ@ RJA LE AHOGY VAN
ÉN MÁR CSAK TUDOM ÉN IS PANEL PROLI VAGYOK .KIFIZETEM A REZSIT,AMIG TUDOM ÉS NEM ZABÁLOK .



A vicces az, hogy a hozzászólók többsége gondolom MSZP-t szidni látogatott el a megélhetési szlovák cigánybarát kidobóembert is foglalkoztató portálra, oszt' mégis ez lett belőle.

Hiába, akit a vasbeton szele megcsapott, nem árulhatja el szűkebb hazáját!

 

Csak az MSZP törődik a dobozlakókkal!

A bejegyzés trackback címe:

https://panel.blog.hu/api/trackback/id/tr301732145

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Évérték 2010.02.06. 12:04:02

Arra gondoltunk, hogy - bizonyítandó, mi is tudjuk mi történik a világban - írunk egy vitriolost a nagy manitu aktuális évértékelésével kapcsolatban. De mivel nem mondott semmit, nem írunk. Köszönjük a figyelmet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NightLord 2010.02.06. 01:30:17

Mire jó ez az önérzeteskedés? Semmit nem változtat azon a tényen, hogy aki panelproli, az panelproli. A panelekbe anno zömmel a szocializmus által "felemelt" munkás (=proletár) családok költöztek, és noha 30 év után azért kezd lassan változni a lakók összetétele (miután a lakók első generációja, az igazi ős panelprolik kezdenek kihalni), azért még bőven találunk ebből a rétegből a telepeken.

martin86 2010.02.06. 01:33:39

na most akkor mit kell leszűrni? Senki nem védi a panelproli érdekét?

Az h a fidesz "haragszik" a panellakókra, nem kell meglepődni. Köztudottan mszp bázisok, lásd a 12. kerület "panelszavazatait".

A proli gondolom meg úgy adódhatott, hogy az mszp szavazóbázisa a következő: nyugdíjasok, szegények, "orbán viktortól" félők, Kádár követők, (esetleges oligarchák), aluliskolázottak, ezek esetleges közvetlen családtagjai.

Ezzel nem szeretném azt mondani, hogy ha valaki panelban lakik, az bármelyik a fent felsoroltakból.

roadrunner 2010.02.06. 01:47:49

Ha valaki olyan hulye hogy panelba koltozot az ne legyen felhaborodva ha panelprolinak hivjak.
Adna a franc penzt futeskompenzaciora.

kukikaa1986 2010.02.06. 02:23:16

A panelek nem elég magasak. :(

nestrot10 2010.02.06. 07:30:38

ORBÁN TAKARODJ! BIRKA MAGYAR ÉBRESZTŐ---!!!!

Jön az "az Orbán számára veszélyes emberek üldözése",.... a pedagógusok kiírtása a munkábaól, ha nem pártkatona,....Már készül és jön a Fidesz ÁVÓ....Ügyészég, bíróság " "Poolt Péteresedik----koncepciós perek, terror és lelki diktatúra,..."igazodni kell a "rendszerhez", mint a Rákosi rendszerben volt... NESZTEK HÜLYE MAGYAROK! Ez kell nektek????
ISTENEM! MENST MEG A MAGYART AZ ORBÁN ÉS BANDÁJÁTÓL!!!

Balangó 2010.02.06. 07:56:45

nestrot10

Dobd be azt a reggeli felest, nyugodjál meg és építs egy hóembert.
Addig élvezd az életet, amíg el nem visz a Fidesz ÁVÓ.

Te nagyon okos.

Jedlik_ 2010.02.06. 08:01:23

Sok paraszt ne panelprolizzon má'!

Idet 2010.02.06. 08:06:27

@roadrunner: Nem mondom, hogy anyád, mert ő ,szegény, nem tehet róla.
Gondolod, hogy kedvtelésből költözik az ember panelba? Erre volt pénz anno, és a rezsik-fizetések sem így néztek ki. Amivel korántsem a Kádár-rezsimet, vagy az utódszocikat védem.

Idet 2010.02.06. 08:08:38

@nestrot10: Nem nagyon vagy normális. Mennyit fizetnek maszopék, jó pénz legalább?

Idet 2010.02.06. 08:13:12

@Balangó: Apám, ha te tudnád, mi volt az ÁVO, nem írnál ilyen zöldségeket.

A tüntető népek pofáját sem a Fidesz-kormány rendőrsége verte be, ha vissza tudsz emlékezni picinkét. Hanem a Maszop-Szadesz kormányé.

Manyizga (törölt) 2010.02.06. 08:18:19

Emlékeim szerint a "panelproli" szót a Népszabadságban használták először, nagy nyilvánosság előtt. Csak kiszabadult a palackból, és már nem bírják visszanyomkodni.

Tüzifára/szénre miért nincs áfacsökkentés, mint távhőre? Ez nem diszkrimináció?

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2010.02.06. 08:20:04

@Idet:
Az az igaz, hogy egyik fél sem szimpatikus.
Én is panelben éltem úgy 8 évig. Hááát ... annak az esélye, hogy a panelben a szomszéddal el tudok beszélgetni Vivaldiról vagy a fibrált sokaságokról sokkal kisebb, mint a mostani lakókörnyezetemben.

A fidesz arca meg holdkompnyira nőtt az utóbbi időben. Kövér, Kubatov, Kupper meg a Tompika ... hááát ... elvileg ők képviselnék a polgárságot, meg a minden máaosdik szavában a "spekulációt" ostorozó Orbán ? ( De legalább jó érvekkel tenné ... )

Nekem a fidesz még mindíg szimpatikusabb. A jobboldaliak eléggé fölényesek, de ha lenyomod őket szellemileg, akkor elismernek. A panelesek meg csak jól meggyűlölnek.

Hát, ennyi.

Ленина · http://szanalmas.hu 2010.02.06. 08:33:08

Vajon mi lenne azzal a sok emberrel, ha ledarálnák a prolik paneljeit? Megmondom: mind az utcára menne..

pruitt igoe 2010.02.06. 08:35:40

mi az a fibrált sokaság? :)

nestrot10 2010.02.06. 08:45:18

@Idet: Ja te is " igazodó" birka vagy?---ááá értem:)

Suhi71 2010.02.06. 08:47:12

3 gyerekkel lakom falun egy 70-es évek elején épült családi házban. A gáz ár támogatását megszüntetik, hidegebb hónapban volt 75ezer Ft a gázszámlám. Szemben a távfűtött lakásban élőkkel nekem mért nem jár a fűtéshez semmi támogatás?

Suhi71 2010.02.06. 08:50:15

Mellesleg nem vagyok tök hülye, vettem egy vegyeskazánt a pincébe és tüzifát amivel kb. a feléből kijövök, csak van egy kicsit "back to the middle-age" érzésem.

OroszvariPeter 2010.02.06. 08:56:41

Azért az kemény mondat a szerzőtől, hogy néhány ifjúszoci kigúnyolja a panellakókat :). A képen én döntöm a kisautóval az illusztrációnak készült panelházat, de hogy ebben mi a gúnyos...

Eldorado 2010.02.06. 08:59:58

Tovább a Lenini úton!
Ugrasszuk csak össze - a Vidékit a Budapestivel, a szegényt a gazdaggal, a diplomást a szakmunkással, a fával fűtőt a gázzal fűtővel, a panelházban élőt a családi házban lakóval, stb.

Kalamona 2010.02.06. 09:03:00

elgondolkodtató bejegyzéseket olvastam...pl.:
a pranelprolik majdnem kihaltak már:( érdekes, hisz azt tapasztalom a házunkban, hogy szívesen jönnek a fiatalok, hisz első lakásként megfizethető a 6-10 millás ár.
Ergo, a panelproli soha nem hal ki....

Idet 2010.02.06. 09:03:30

@Scaramella va alla guerra: Én még most is panelban élek,(23 év) és ami az itteni emberi kapcsolatokat illeti, igazad van.

Női személy létemre annyival könnyebb a helyzetem, hogy némelyik paneltárssal a lakásajtóban váltunk pár banálisat (gyerek, macska, unoka, időjárás), vagy ugyanez a közértbe menet az utcán. Ott néha tágítjuk is a kört, a jobb/régebbi ismerősök - horribile dictu! - még politizálni is hajlamosak az utóbbi időben. Fidesz ügyben nagyjából egyezik a véleményünk.

A fibrált sokaság, az matematikai fogalom? Szociológiai? Más is kérdezte, ahogy látom, áruld már el, kérlek!

Idet 2010.02.06. 09:09:16

@nestrot10: Aranyvirágom, öreg vagyok én már az igazodáshoz. Ha érdekel: MDF, amíg Antall József élt, aztán Fidesz.

Igazodik a hóhér az ő kötelével, én nem. Ezt gondolom, és ez már így is marad, ha hülye vagyok, ha nem. Legalábbis addig, míg a Fidesz koalíciót nem köt a Maszoppal, és maga mellé nem veszi a Szadeszt... meg, ha lila hó esik.

Kalamona 2010.02.06. 09:10:18

@Suhi71:
már megbocsájts, de ezt kár volt idehoznod, ui., a rokonságom falun él(Baranyában) és kiröhögnek évek óta, hogy milyen drágán vagyok melegben, mert Ők az összes kerti szemetet elégetve jól elvannak és a komlói feketeszenet fillérekért veszik meg.
A gázártámogatás ott "plusz" bevétel, ami egyáltalán nem tetszik nekem.

tény és való, hogy vegyestüzelésű kazánjaik vannak

Kalamona 2010.02.06. 09:21:23

@Idet: Sztem ez a probléma nem panelfüggő!
Nekem pl., keresztlányom lett a szomszédék gyerkőce... és mivel szállodafolyosós házban élünk a többi 8 lakóval is napi a kapcsolatom.
Viszont a fiam építkezett egy NÉGYlakásos, kert kapcsolatos házban Dunakeszin, ahol az istennek sem egyeznek meg, mert a kert műveléséhez, hótakarításhoz többen nem értenek. Állandóan veszekszenek, pedig fiatalok, 20-30 közöttiek.
Sajna nincs mindenkinek lehetősége családi házban élni.

Idet 2010.02.06. 09:25:01

A panelprolizással többek között az a baj, hogy általánosítás, és hogy szügségtelenül sért meg embereket. Sértegetéssel nem jutunk messzire.

A mi lakótelepünkön ugye, a proli igen kevéssé áll meg, mert a meghatározás szerint, 19-20. sz.-i értelemben véve, a proletár termelőeszközökkel nem rendelkező bérmunkás. Na most, itt már, ha mással nem, autóval rendelkezik mindenki, és a népek többségének vállalkozása van, és a többi. Nyugdíjasok vannak még, szép számban, és csóró értelmiségiek, mint én is. Másutt nyilván más a helyzet.

Idet 2010.02.06. 09:31:09

@Kalamona: Azt hiszem, az a baj ezzel, hogy nagyon különböző emberek kerülnek össze nagyon különböző helyekről, nagyon eltérő családi háttérrel, esetleg. Nincs közös szál, ami összefűzhetné őket, türelmesebbé tehetné egymás iránt az embereket, mint, mondjuk, a közös gyerekkor, iskola, stb. Kiszakadtak a megszokott, ismert értékrenddel bíró közösségükből, és felnőtt korban barátságot kötni nem olyan könnyű. Ez a mai világ is inkább a bizalmatlanág irányába tolja a népeket, sok a rossz tapasztalat.

Kalamona 2010.02.06. 09:40:29

@Idet: a különbözőség nem baj (sztem). Inkább az, hogy sokan önzőek.

Ellen példa: múlt hónapban költözött egy fiatal pár 3 apró gyerekkel a folyosónkra. Bekopogtak bemutatkozni és összehívtak bennünket egy pohár kolára. lehet ám így is kezdeni...:)

Idet 2010.02.06. 09:57:15

@Kalamona: A bajt nem úgy értem, hogy rossz/elvetendő és az összes többi szinoníma, hanem, hogy megnehezíti a kapcsolatteremtést.

A példád kifejezetten üdítő, bár sok ilyen lenne még! Én is szívesen vállalnék pl. kisgyereket rövid megőrzésre - vagy hosszabra is -, természetesen nem pénzért, de itt ez nem megy valahogy. A fiatal mama, akinek felajánlottam, úgy nézett rám, mint egy gyerekrablóra. Ezek után nem próbálkoztam tovább.

PanelProli 2010.02.06. 09:57:22

Látom, nagyon népszerű lettem...

Idet 2010.02.06. 10:02:38

@Kalamona: És még: a szállodafolyosó függőfolyosót jelent?

Idet 2010.02.06. 10:27:24

@Scaramella va alla guerra: Légyszi, áruld már el ezt a fibrált sokaságot!
Hosszas keresgélés után kiderítettem, hogy geometriáról van szó, találtam még fibrált teret, fibrált nyalábot, orvosi, textilipari és papíripari vonatkozást.

Szóval, valami remegésről v. szétszálazásról van szó? Mármint a sokaság, a tér v. a nyaláb vonatkozásában? Tényleg érdekel!

Kérlek, magyarázd meg, mert nem fogok tudni aludni, és itt fogok fibrillálni körbe a lakótelepen!

2010.02.06. 10:39:54

Ez a gyerek rondán belemászott az emésztőgödörbe ezzel a fibrált sokasággal! :D

Benyomott egy szót, amit egyszer hallot a tv-ben, és azóta ezzel villog, természetesen senki nem kérdez vissza, hogy héé mi is ez, mert én akkora tuskó vok, h nem tudom mi az. Eddig megúszta!

De most vége van a dalnak!
Kiderült hogy a hülye az tényleg hgülye nem cska hülyének néz ki!

Ludas Matyi Online · http://ludas-matyi.com 2010.02.06. 10:53:34

Ha a panelesek fűtését támogatnák, akkor ennyi erővel azok is kaphatnának támogatást akik nyílt tűz mellett melegednek. Ha fűtést támogatunk, akkor az oroszokat támogatjuk (talán ez a céljuk), Ha szigetelést támogatunk, akkor inkább a magyarokat támogatjuk.
Ha nem szigeteljük őket, akkor lassan kivonulnak az emberek a panelből, vagy olyan olcsó lesz, hogy gettósodás lép fel. Előbb-utóbb lakhatatlanná válik a karbantartás hiányától és utána lehet őket felrobbantani, de akkor már senki sem fogja őket sajnálni.

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.02.06. 11:25:27

ismerős vagyok budafokon egy 10 emeletes panelházban. Igazi ős kommunizmus uralkodik a ház falai között az öreg közös képviselőnek köszönhetően. Minden új lakót változatos durva szivatásokkal fogad. Hosszú lenne taglalni, hogy miket talál ki... Azon csodálkozom, hogy még senki nem lökte le a lépcsőn a nyomorultat.

Idet 2010.02.06. 11:33:05

@Hivatásos beszólóművész: Lehet, hogy igazad van, de Scaramella paneltársat nem ilyennek ismerem az eddigi szereplései alapján.

Egyszerűen elment ebédelni, vagy valami ilyesmi. De, mondom, az is lehet, hogy igazad van. Egyszerűen féregjáratok keletkeznek bennem a kielégítetlen kíváncsiságtól!

Az a baj, hogy igeként egyszerűen nem találom azt, hogy "fibrálni", csak a fibrillációt találom, ami meg nyilván nem ugyanaz. A szó létezik, mert ha igéből képzett jelzőként (fibrált) jelen van, akkor van ige is valahol. Csak sehol nem találom a fogalommagyarázatot, lehet hogy nem keresek jó helyen.

Idet 2010.02.06. 11:38:32

@Ludas Matyi Online: Teljesen igazad van. Nálam is a nyílászárok cseréje (ne tudd meg, milyen állapotban voltak...) és a külső szigetelés után javult a helyzet. Az nagyon bevált.

Pénzügyileg nem, mert a Főtáv alapdíjai többre, vagy ugyanannyira rúgnak, mint a ténylegesen fogyasztott hő díja. Van mérőszerkentyű. És nem választhatom meg egy panelban a fűtés módját. Mondjuk, lehetne hősugárzóval is...

Kalamona 2010.02.06. 11:38:59

@Idet: asszem a függő folyosónak egyik oldala nyitott (régi bérházak), a szállodásban zárt, nálunk pl.: egymással szemben van öt-öt lakás
(persze lehet, hogy nem ez a hivatalos neve).

LudasMatyi hozzászólásához csak annyit, hogy nem mindegyik panelben van gázalapú távfűtés. A hőközpontokban felhasznált energiahordozók változóak, így nem mindenki az oroszokat támogatja:)
A szigetelés önmagában semmit nem old meg (heti hír Szegedről).
Az egy csöves fűtési rendszereket kellene korszerüsíteni.

de ezzel egyik kampány program sem foglalkozik

roadrunner 2010.02.06. 11:52:38

@Idet
Na ne mar.Ki az a hulye aki tudvan hogy telen-nyaron 40 ezres rezsivel lehet szamolni panelba koltozik???
Ha meg oda koltozik?
Akkor ne sirjon a panelproli szaja hogy ha nem kap tamogatast.
A fenebe a sok tamogatassal.
Ha nem theted meg azt a luxust hogy panelba koltoz akkor ne ted.
Az en adombol fizetik azt hogy te melegedhess?
Na ne mar.
Meg jo hogy mar nem a magyar allamnak fizetem az adot.

Kalamona 2010.02.06. 11:58:59

@roadrunner:
valamit nagyon félreolvastál, hisz eddig csak a családi házban lakók hiányolták a fütéstámogatást.
Idet már ezerszer leírta, hogy panelben lakik és nem sírt a magas költségek miatt.

Ha meg nem itt laksz, akkor hogyan melegedhetne a te adódból?:( vagy szocsizol?

nestrot10 2010.02.06. 12:00:39

@Idet: Ja, akkor nem szóltam,..lehet hogy még a választást sem éred meg...így halsz meg.....köpönyegforgató birkán (Antal és az akkori dzsentri feltámadás bokacsattogása közepette). Előtte gyónjál meg...:)

Közöd?? (törölt) 2010.02.06. 12:22:26

hát igen, a fidesz kikapott csúnyán 2002 ben, ezen sosem fogja túltenni magát, főleg mivel 2014 ben is szarrá verik majd, kérdés ki. amúgy a legidegesítőbb a fideszben ls orbánban hogy teliszájjal proliznak jobbágyarcal. soha egyiknek sem volt egy komoly felmenője de nekik mindenki proli.

Idet 2010.02.06. 12:23:46

@roadrunner: Nem rinyálok támogatásért, mint már leírtam: szigetelés volt, ablakcsere és fűtésmérő-szerkentyűk beszerelése.

Nem tudom, melyik külhonban egzisztálsz, de ha ott is így állsz hozzá a társadalomhoz, amelyik lehetővé tette, hogy ott növeszd a jövedelmedet, hát sok szerencsét. Nekik is.

Idet 2010.02.06. 12:26:18

@nestrot10: Nincs neked olyan szerencséd. Dzsentri feltámadás? Te meg a Szadesz szövegét nyomod, ahhoz igazodsz. Emlékezet nulla, gondolkodás úgyszintén, de a gyalázkodáshoz jól értesz. Nem baj, manapság jól meg lehet élni belőle, ha van hozzá gyomrod.

Utó Pista 2010.02.06. 12:31:11

Panelben lakom közel 35 éve, de a lakói zöme tényleg proli.
Elég végigmenni egy ltp-n és számolni a számolhatatlant. A kutyaszart, vagy a sárga foltokat a hóban.
A szemétről nem is szólva.

Idet 2010.02.06. 12:31:35

@Kalamona: Most már értem, köszi!

Utó Pista 2010.02.06. 12:35:26

@Suhi71: A gáz ár támogatását megszüntetik, hidegebb hónapban volt 75ezer Ft a

Jó nagy ház lehet.

Idet 2010.02.06. 12:36:30

@Kalamona: Ja, még: mi az, hogy egy csöves? Nálam két cső fut a fűtésnél, azt hiszem, felszálló meg leszálló ágnak nevezik. Nem vagyok egy műszaki talentum, azért kérdezem, mert te láthatólag értesz hozzá.
Akkor ez most milyen?

Utó Pista 2010.02.06. 12:36:40

@Suhi71: A gáz ár támogatását megszüntetik, hidegebb hónapban volt 75ezer Ft a

Jó nagy ház lehet.

Kalamona 2010.02.06. 12:36:44

Hagyd a fenébe..., biztos a tojáshéj még a popsiján, hisz írta, hogy "ÁVÓ", így hosszú ó-val:), szerintem azt sem tudja, hogy minek a rövidítése szleng nyelven, hisz az igazi ÁVH lenne.

...és, igazán, őszintén remélem soha, senki nem is fogja megtapasztalni, hogy mit csináltak

Utó Pista 2010.02.06. 12:38:57

@Idet:

Egy cső felmegy a 10.-re és onnan jön le a radiátorok meg sorba vannak kötve. Van ahol a radiátor előtt még átkötés sincs, magyarán ha a 10.-en el tudják zárni a szelepet, akkor alatta nincs fűtés.

Kalamona 2010.02.06. 12:45:24

@Idet:
Nincs visszaáramoltatási lehetőség nálunk, mert csak egy csövön áramlik a melegvíz. Ezért hiába van fütéscsökkentő, ha azt elzárom vagy kisebbre veszem a hőfokot, az egész stangot befolyásolja (10 emeletes a ház) fölöttem és alattam.
Én is túlvagyok a nyílászárók cseréltetésén, de azon kívül, hogy könnyebb az asszonynak az ablakpucolás (nem kell szétnyitni), más hasznunk nincs.

Semmilyen panelprogramot nem engednék és nem támogatnék addig, amíg a ház gépészeti berendezését nem teszik korszerűbbé/használhatóvá.
Igaz ehhez valamilyen pártot kéne alapítanom:)

Kalamona 2010.02.06. 13:13:33

@Utó Pista:
nekünk meg van egy horgászbodegánk Ráckeve mellett a Somlyó szigeten.
Két évtizede nagyon felkapott hely lett. Épültek a kacsalábak és jöttek a kutyusok is, akiket muszáj sétáltatni és WC-ztetni, mert a barokk-kertet csak nem piszkíthatják be!
ha arra jársz, nézz körbe, hogy ott mennyi a kutyaszar, mert sokkal több, mint itt nálunk.

Ez sem panelproli kérdés, csak általánosítás.

Idet 2010.02.06. 13:21:54

@Kalamona: Teljesen igazad van, csak attól tartok, az iszonyú költség! Bár a megoldás tényleg az lenne.

Amikor még a régi, szétnyitható ablakok voltak, ablaktisztító jött hozzám, mert a 150 centimmel és 53 kilómmal nemigen birkóztam meg a szétnyitásukkal+azok a rémes, beragadt, elgörbült,kallantyúk... elég az hozzá, hogy a pucolnok (először jött) nagy nehezen szétfeszegette a két táblát, mire az ablak úgy határozott, hogy ő kimegy az utcára. Az ablakkeretek állapota némi kívánnivalót hagyott maga után... A nyolcadikon lakom... Nna, a pucolnok fogta az ablakot, én a pucolnokot, mint az orosz Répamesében, már csak a macska hiányzott, patthelyzet, az ablak nyerésre állt. Azt mondja az ember, asszonyom, ne értsen félre, de öleljen át szorosan, és húzzon magához, mert ha ez innen leesik, és valakit kupán talál, hát mind a ketten életünk végéig járhatunk a bíróságra.

Idet 2010.02.06. 13:32:08

@Kalamona: Igazad van!

Feltalálták a Szovjetunióban (ahogy apám szokta mondani)a nylonzacskót és a kislapátot, az ember bezacskózza a végterméket, és kuka.
Nekem macskám van, úgyhogy naponta szembesülök az élet tényeivel: lapát, tojat, WC-ben lehúz, lapát mosi. Kéthetenként naaagy alomcsere, dupla-tripla bezacskózás,ledobó, elmos, fertőtlenít, szárít (mert a delikvens ott topog a sarkamban), új alom, macsek azonnal használatba veszi, ffhűűű, kifúj.
Szóval, nem olyan nagy ügy a kutyus után eltakarítani. Nem ő tehet a kutyasz@rról, hanem a kedves gazdi.

Kalamona 2010.02.06. 13:38:00

Pontos számításokat nem ismerek (mindenki mást mond), de ez az ésszerűbb számomra, hisz így megint csak az utcát fűtjük:(, két helyiség ablaka állandóan bukóra van állítva.
Arról nem is beszélve, hogy a külső szigetelés is egy himihumi: azért égett le gyorsabban a miskolci panel, x város frissen szigetelt óvodáját kikezdték a harkályok, mert jól kopog...
Valahogy arra hajlik az eszem, hogy először belülről kéne a férget kiírtani és talán így kívülről nem is rothadnánk annyira. Optimális természetesen az egyedi fűtés lenne, de ezt most csak álom.

no, kézcsókom és elillanok, mert a szakácsasszony aztat kiabálta ippeg, ha most nem megyek azonnal megenni a rakottkelt, akkor holnap a gépet be sem kapcsolhatom:(

Telepi János · http://www.panel.blog.hu 2010.02.06. 18:04:07

@OroszvariP: Bocs a késői válaszért, de csak most tudtam ránézni a posztra.

Segítek: nekem az jön le a fotóról, hogy a panelpatkányokat olyan hülyének nézitek, akiknek el kell mutogatni a panelbontást kartondobozzal meg játéktraktorral. Plusz, amikor megrajzoltátok azt a fasza dobozházat, nyilván nem gondoltatok rá, hogy néhány trikós prolit is belekomponáljatok, mi? Nincs ezzel a fajta humorral amúgy baj, egészen addig, amíg valaki nem kezd el kínosan magyarázkodni miatta...

Idet 2010.02.06. 18:17:45

És akinek nem teccik, elviszik az UFO-k!

OroszvariPeter 2010.02.06. 18:39:10

@Telepi János: societas.hu/hirek/nem-hagyjuk-hogy-az-mdf-legkalapaccsal-rontson-neki-paneleknek - ezt olvasd a képhez... A ,,traktorra'' egyébként az volt írva: az MDF budapesti elnöke. A prolizást meg patkányozást viszont kikérem magamnak, eddig ezt egyedül Te ejtetted ki a szádon. Magyarázkodni pedig nincs miért, nem volt humoros a sajtótájékoztató, keresd elő mondjuk az M1 aznapi Híradót.

sorica123 (törölt) 2010.02.06. 23:24:58

@NightLord: na és, azokat szabad droidoknak nézni, és azt hinni, hogy nem veszik észre? Megjegyzem a kiművelt fők körében is elég szavazatgyártó-droid jellegű ember van, úgyhogy ennyit a 'panelproliság' meg a szavazatgyártás kölcsönhatásáról. Amúgy komolyan mondom, az első lakásom az blokk lesz, már csak azért, hogy bele bírjam verni a bérházsznobok orrát, hogy az is normális lakás.
@Kalamona: egyfelől nem lenne rossz, ha nem a szigetelésen akarnának spórolni (a drágábbik fajta nem ég ilyen jól, mint ez a vacak), másfelől meg ha már felszerelik az egyedi mérőműszereket, akkor tanítsák is meg a tulajdonosokat a kezelésükre, mert van ismerősöm, aki szuperül tudja szabályozni a fűtést (nekik már van). Rájött ugyanis, hogyan kell.

NRG44 · http://althir.org 2010.02.20. 05:02:13

Na ezért kell többek között a Jobbikra szavazni. :-D

A termódinamika második főtt étele 2021.03.29. 22:38:48

fáj a kritika a panelproliknak? senki nem fog polkorrektül fogalmazni róluk csak azért, mert az eufémizmust jobban beveszi a gyomruk
ha panelban laknak, proliként élnek, gondolkodnak, viselkednek, akkor bizony büdös ótvaros panelprolik, ez van!

@Balangó: ostoba nyomoronc fidesznyik, elkussolhatsz, takony!

@Jedlik_: a paraszt hasznos tagja a társadalomnak, apafej, a magadfajta suttyó panelproli meg NEM az

@Idet: mivan panelprolikám, célbatalált a kritikája?
ha panelban laksz és proli vagy akkor ez van, nyeld be szépen, ne önérzeteskedjél itt a nagy pofáddal, panelsuttyó

@Ленина: akkor az utcára mennek, lófaszt se érdekelnek
felőlem megdögölhet az összes, lehetőleg már tegnap

Creative Commons License
Panelblog by Lakótelepi Blog Közösség is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország License.
Based on a work at www.panel.blog.hu.

süti beállítások módosítása