Névtábla:

"Őrjítő ez a lakótelep, ahol lakom veled." /Bizottság: Már megint ez a depresszió/ - egy blog, amelyben panellakók, csótányok és más házi kedvencek, lakások, radiátorok és fúrógépek a főszereplők.
panelblog@gmail.com

Garázs? Nem, lakás!

Felkerültem a Subbára, szerencsére nem valami neten felejtett behányós képet talált meg rólam a mocsokblog, hanem ezt itt, a panelnaplót. Ez több szempontból hasznos, egyrészt az egyik hozzászólótól megtudhattam, hogy pszichiáterhez kellene mennem, mert "ennyi kisebberndűségi komplexus, hibás önigazoláskeresés az rekord!"

 

Volt viszont olyan komment is, ami abszolút az elevenembe vágott, ütött, mint a korsó kevert:

 

"nálunk gyerekkoromban a fölöttünk lakó emeber a 3-on a nappaliban szerelte az ETZ 250-t, 15 percenként újra-újraindítva, miközben a magnóból bömbölt: >Isten véled édes Piroskááááám!<"

 

Gondolom az alapjáratot állítgatta az ízi rájder. Azt nagy türelemmel olyanra kell belőni, hogy álló helyzetben, elengedett gázkarnál a motor a lefulladás határán egyensúlyozzon, de mégse álljon le. Az a menő. És valóban, a lakásban sokkal kényelmesebben kivitelezhető ez a szerelési manőver.

 

De egy Simsont is rohadt nehéz felcipelni a lépcsőn, az MZ-hez gondolom kellettek vagy öten!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://panel.blog.hu/api/trackback/id/tr201546462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hegylakó 2009.11.23. 18:33:47

Bárki bármit ír,ez egy kurvajó oldal :D
Énis panelban lakok,és vágom miről beszélsz,és eltalálod a témákat :)
csak így tovább ;-D

Kravver 2009.11.23. 18:52:25

Ügyesen csúsztatva/adagolva a kuplungot/gázt felmegy az a lépcsőn "magától", egy kísérővel is. Tapasztalatból mondom.

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.11.23. 19:33:25

Még a nyolcvanas évek elején a harmadikon levő kis lukban rakta össze emberünk a harley-jét, igaz nem panelben. Hihetetlen türelemmel, egyesével összevadászott alkatrészekből faragta ki, ablakon kivezetett kipufogóval próbálgatva. A lakáskája nagyjából meg is telt a motorral.
Amikor elkészült, jött a botrány: nem fért ki a jószág az ajtón, de lépcsőn se tudták volna átpréselni.
A mese szerint a haverjai elküldték sörért, majd pár izmosabb darab az ablakon engedte le a monstrumot. Sikerrel.
Ezt még úgyahogy megértem, hol a fenébe vergődött volna vele esetleg évekig. De egy ETZ? A lépcsőházban összegányolhatta volna egy fél délután...

soproni1 2009.11.23. 19:51:52

Pontatlan a leírás, mert az olajos körmű szomszédnál Edda művek és AC villám DC ment !

Morzsamondja 2009.11.23. 19:54:32

A parkolóban szerelésnél nincs is jobb. Én a ladámat szoktam rendszeresen ott bütykölni. A lakók már megszokták, hogy néha arra kelnek reggel, hogy csapom le a motortetőt :D Meg aztán a lada nehezen férne be a lakásba, de azért így is látok vicces, zavart, csodálkozó, lesajnáló arcokat.

Mylady 2009.11.23. 20:08:04

@!Ace!: Én viszont hülyét kaptam attól a kedves szomszédtól, aki egyik nyáron minden vasárnap hosszú órákon át a ház előtt szerelte a robogóját. Azt a fülsiketítően recsegős fajtát.
Bejött a füst és a bűz az ablakon, a hangjáról nem is beszélve.
És minden reggel fél hatkor indult dolgozni, előtte mintegy tízpercig túráztatta a motort. Szerencsére elköltözött.

DwightMcCarthy 2009.11.23. 20:20:25

inkább etz mint 650es ktm enduro az az erkélyen kipuff nélkül : )

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.11.23. 20:29:41

Ehhez nincs mit hozzászólnom. Ki sem állhatom a motorokat,és motoregereket.
Csak az autó jöhet szóba.

min 2009.11.23. 20:53:31

Szerintem sok helyen szereltek motort az emeleten.
Emlékszem gyerekkoromban reggel 8 kürül vittem le a szemetet a parkolóban a trabant motorja már a placcon hevert. Simán atomjaira kapták, hogy aztán újra összetegyék.

2009.11.23. 21:01:32

Ez téves, én egy panelből vettem MZ-t, és ketten hoztuk a lépcsőn csak, de csak a biztonság kedvéért. A tulajnak volt egy pallója, azon gurult, jól ki volt találva ez :)

attila1 (törölt) 2009.11.23. 21:43:32

a nyáron pont azon kaptam rajta valakit a házban, hogy a teherliften hozza fel a kismotort a lakásba. (a tizensokadik emeletre) De nem hallottam, hogy beindította volna...

Bárzongorista · http://www.pecsibalazs.hu 2009.11.23. 22:08:49

@Kravver:
Aztán egy hétig nem kapni levegőt a lépcsőházban. Én is tapasztalatból mondom. :)

dtk74 2009.11.23. 23:11:08

Nekem is beszólt a földszinti trotty, hogy magától olyan büdös az uralom, vagy kenem valamivel? Pedig csak a garázs előtt járattam alapjárat állítási célzattal, azt is egyszer egy nyáron. Mondtam neki hogy nekem meg a fű büdös amit állandóan nyír az ablak alatt, de ki milyet szakít, olyat szagol :-)

cbc 2009.11.23. 23:20:43

Szombat reggelenként érdemes megnézni hányan fekszenek még ma is a Skoda alatt :)

Amúgy meg:

lakoter.com/2009/10/25/van-ahol-megeri-panelt-venni/

Idet 2009.11.24. 00:11:35

Na, én ezt szerintem überelni tudom: a boldogult '80-es évek legelején költöztünk panelba, és a kedves felettünk lakó szomszéd a félszobában esztergapadot működtetett. A kilencediken. Kellemesen berezonált az egész ház, amikor beindította, a fogaink is kilazultak. Valamint repülőgép-elstartoló hangokat és közeledő nehézbombázó búgást is élvezhettünk. Nem lehetett a fószer ellen tenni, mert valami rettentő gyári káder volt; hasolóképpen bukott le, mint Al Capone a könyvelővel: fölfedezte a Művek, hogy kegyetlenül lopja az áramot. A ház is tudta, de hallgattak, mint sz@r a fűben.

ergerberger 2009.11.24. 02:00:18

@cbc: "Szombat reggelenként érdemes megnézni hányan fekszenek még ma is a Skoda alatt :)"

Legalább féknyom van előttük?

artzinia 2009.11.24. 02:11:20

Megboldogult ifjúkoromban én is generáloztam egy Jawa 350-es motorját az egyetlen albérleti szobában. Majd beleszakadtam mire felcipeltem a motort. Pedig a java (vagy Jáva) lent maradt oldalkocsival együtt. Szóval nem mindenkinek telik fűtött garázsra, de még szerelőre sem. Alapjáratot állítgatni persze az már kicsit túlzás.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.11.24. 05:32:20

Na, ezért nincs nekem motorom. Pince meredek, emeletre bonyolult.Minden reggel szétkapni, meg összerakni szerintem problémás lenne.

yaaman 2009.11.24. 07:20:33

Miskolc, Avas lakótelep,kettes ütem, kilencvenes évek közepe. Jóképességű ismerős a negyedik emeleti panelszobájában újította fel és rakta össze alkatrészenként az oldalkocsis Dnyepert, amit aztán egészen kis darabokra kellett ismét szétszedni, hogy az ajtókon kiférjen:)

Creative Commons License
Panelblog by Lakótelepi Blog Közösség is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország License.
Based on a work at www.panel.blog.hu.

süti beállítások módosítása