Névtábla:

"Őrjítő ez a lakótelep, ahol lakom veled." /Bizottság: Már megint ez a depresszió/ - egy blog, amelyben panellakók, csótányok és más házi kedvencek, lakások, radiátorok és fúrógépek a főszereplők.
panelblog@gmail.com

Tuningverda hóban jó

Édesanyám tapasztalata, hogy elég csak egy kis esőnek esnie, az autósok nagy része megbolondul: az addig is csak duzzogva észrevett zebránál már meg sem próbálnak lassítani. Mintha ők áznának, nem a gyalog.

 

A hó viszont egészen másfajta állatot hoz ki a tuningverdás jaszkari dzsungellakókból: farolgat az összes a kanyarban, mintha nem lenne halálosan ciki, hogy az egyébként hangos, de gyenge autó csak így tudja megmutatni fordulékonyságát. Csúszik a hóban? Fasza. Jégen is csúszik, öcsém? Tényleg? Hát megsúgok valamit, én is csúszok (k-val, persze, így értik) básszm! Oszt' nem is fogyasztok százon kétszázat!

 

Az még okés, hogy a Lidl-parkolóban próbálgatja a fizika egyértelmű törvényeit a sok csávó. Azt tulajdonképpen még el is nézegetem az ablakból, a kedvenc jeleneteim közé tartozik, amikor teljesen meglepő módon egymásba csúszik két szpojleres Lada. Onnantól kezdve a küzdősportoké a terep, plusz egy romantikus sorozat forgatókönyve is megképződik, ahogy az ijedt 16 éves lila nadrágos lányka sírva elszalad. Ez, így együtt végülis szórakoztató.

 

De azzal már én sem tudok mit kezdeni, amikor a ház mögötti kanyarból vágódik elém egy kockalámpa, benne a röhögő tizenévesekkel. Én elugrom, de mi lenne, ha mondjuk nő lennék, és lenne nálam egy babakocsi? He? Tényleg ennyire lehetetlen ezt felfogni legalább az anyósülésben?

 

Ha ilyet látok, minden ellenséges előítéletem dacára csak abban bízom, hogy még idejében előkerül valahonnan a pia-, bagó- és izzadtságszagú házmester-polgárőr, a jellegtezes bundás bőrkalapjában. Mert érdekes módon rá hallgatnak a hülyék. Szép szóra agresszívek lesznek, a rendőr elől elfutnak, de ha meglátják vörös borostás arcot, meghallják a "hammemmámmé, húzzáinnen, kurvanyádat, hozom a botot" csatakiáltást, érdekes módon összehúzzák magukat, és szép lassan, lépésben távoznak.

 

Furcsa ez a világ, na!

A bejegyzés trackback címe:

https://panel.blog.hu/api/trackback/id/tr321726797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puspunk (törölt) · http://rozsdaboglya.blogspot.com 2010.02.04. 14:16:09

nem csak a nok olyan hulyek, hogy az ut kozepen hoban csalinkaznak a babakocsival ;) belsoseg.blog.hu/2010/01/07/apa_kocsit_hajt_3

skoda135 2010.02.05. 12:30:51

Nekem csak az az elborzasztó, hogy a szomszédom is prédikált másnap amikor látott Pláza parkolóban forgolódni. Közölte, hogy mekkora felelőtlen ember vagyok, és veszélyeztetem a mellettem ülőket, és hogy legszívesebben fel jelentene.

Ezek után 2 nap múlva reggel munkába menet teljesen havas volt az út és fogott egy padkát, fel szaladt a járdára egy buszmegállóban(Senki nem állt benne), ami elég magas volt hogy a lökhárítóját, ködlámpáját, és a futóművét lezúzza. Előttem történt 30 métere.

És én bunkó, beálltam mellé 180 fokkal, ráhoztam a szívbajt, leengedtem az ablakot és megkérdeztem. "Mikor gyakorolta utoljára a hóban vezetést?" és közöltem vele, "Szeretném ha ezek után letakarodna az útról és ha megtanult hóban vezetni akkor jöjjön ki és ne veszélyeztessen másokat". Majd otthagytam megrohadni, hívjon magának segítséget, ha ekkora arca volt.(Amúgy nem sérült meg csak megijedt)

Ha csak kicsit is gyakorolta volna a vezetést hóban, nem zúzza le a kocsit. És még jó, hogy nem álltak a megállóban. De én vagyok a felelőtlen.

Engem csak ez zavar. És csak tanácsolni tudom mindenkinek, hogy amint leesik a hó irány egy nagy bevásárlóközpont parkolója és gyakorlás gyakorlás gyakorlás. Az már csak jó, hogy van benne élvezet is.
Ne a közúton tanuljuk meg élesben a hibajavítást.

A termódinamika második főtt étele 2021.01.29. 21:29:47

ja, sok ilyen kivagyi szánalmas nyomoronc van, aki a bontóból leselejtezett csatragányával csapatja ott, ahol épp rájön...legyen az Lidl-parkoló, közút, sztráda
aztán milyen mélyen meg vannak sértődve, mikor a policájok elveszik a jogosítványukat, esetleg ültetik le őket, ha anélkül vezettek volna...ideje volna az összes ilyen négykerekű időzített bombát kiiktatni a forgalomból
amikor karambolt okoznak, jellemzően ezek a retkedékek ússzák meg karcolásokkal, a full vétlen sofőrt meg szemeteszacskóban viszik el...

Creative Commons License
Panelblog by Lakótelepi Blog Közösség is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország License.
Based on a work at www.panel.blog.hu.

süti beállítások módosítása