Névtábla:

"Őrjítő ez a lakótelep, ahol lakom veled." /Bizottság: Már megint ez a depresszió/ - egy blog, amelyben panellakók, csótányok és más házi kedvencek, lakások, radiátorok és fúrógépek a főszereplők.
panelblog@gmail.com

Csak éjszaka végezhető házimunkák

A lakásnak szépnek, csinosnak és tisztának kell lennie a benne lakókkal együtt, erre néhány háziasszony este tíz óra környékén jön rá, mikorra befejezi az üvöltést gyermekével, illetve élete párjával.

 

Az egyik fontos dolog, ami ilyenkor nem tűr halasztást, a porszívózás. A hitelre vásárolt MediaMarkt-os hiperszűrős cucc persze rögtön a garancia lejárta után két nappal tönkrement. Elő kell hát venni a beépített szekrény aljára gondosan bespájzolt Rakétát, aminek a hangja valóban emlékeztet névadójára: olyan érzése van az embernek, hogy az ötödiken egy észak-koreiai diverzáns egység épp az "éjszakai rajtaütés lökhajtásos eszközökkel" munkacímű hadműveletet gyakorolja. A szomszédok kábé 10-15 perc után kezdik komolyan venni a dolgot, és kétségbeesve keresnek fedezéket. A takarítás nem tart sokáig, de a sokk miatt képtelenség utána elaludni. A háziasszonynak viszont sikerül, ezt onnan lehet tudni, hogy három emelet hallgatja jóízű horkantásait.

 

A mosás szintén nem várhat, az RTL-es Jackie Chan film után neki kell kezdeni annak is. A porszívózással szemben annyi előnye mindenképp van, hogy rövid, vagy közepesen hosszú könyveket simán kiolvashatunk, míg a felettünk lakó kitisztítja ruháit - a gyapjúnak hazudott kínai műszál kímélő előmosást is igényel, ugyebár. Mikor pedig épp csukódna le a szemünk, mert végül  hozzászoktunk a túlterhelt dobbal küzdő villanymotor ütemes zúgásához, jön a slusszpoén: a rosszul kiegyensúlyozott gép centrifugálásba és ezzel együtt vitustáncba kezd. Az őrülten ugráló masina, és az így kiváltott vasbeton-dübörgés garantáltan kipeckeli szemünket az éjszaka hátralévő részére.

 

A reggeli turmixgéphang megváltásként jön el, pontban fél hatkor.

A bejegyzés trackback címe:

https://panel.blog.hu/api/trackback/id/tr531081896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

báró Csekonics 2009.04.23. 14:38:53

Panelban lakni (meg bárhol, ahol a falak jelképes vastagságukkal tulajdonképpen paravánként funkcionálnak csak) kb. olyan lehet, mint 'valóságsóban' együtt élni egy csomó idegennel, akik persze nem éppen gátlásosak ha valami hangos tevékenységről van szó.

szemig jimmy 2009.04.23. 14:40:47

@nomac: simán
lakáson kívül van úgyis

Szűcs Edina 2009.04.23. 14:50:26

A nyolcvanas években Münchenben laktunk egy lágerben. közelebbről a Bajor Tejipari Vállalat irodaházában, ahol a paravánokat eltávolították, így egy kb. 20 m x 100 m-es helyiség keletkezett. Emeletes ágyak voltak, pokrócokkal elválasztva - ez volt egy-egy család territóriuma. Valami pakik éjjelente kezdtek el mosni két automata mosógéppel, amelyek a mi ágyunktól mintegy 3-4 méterre voltak, az albánok pedig akkortájt érkeztek "haza" rendszeresen és üvöltették a muzulmán slágereiket - lehetetlenné téve így az alvást. a harmadik éjszakán elvágtam a merülőforralóm vezetékét, összesodortam és este 11-kor bedugtam a legközelebbi konnektorba, így biztosítva az áramszünetet reggel 7-i. 5-6 nap után már be sem kellett dugni, megtanulták a regulát.

redriot77 2009.04.23. 14:51:04

Pár éve olvastam egy blogon egy asztalosmesterről, aki egy hetedik emeleti panelban praktizált... No az az igazi hardcore, nem a mosógép. Mosógép, ugyanmár...

pause 2009.04.23. 15:07:36

hat de tellegha almosvagy aludj :)
en nem szoktam felkelni,de ha ebrenvagyok,hallom hogy felettunk fel nyolckor kloffoljak a vasarnapi rantotthust:)

amugy a wcben lehet hallani valakinek a horkolasat ejjelente,mert a strang viszi a hangot mocskosul

pause 2009.04.23. 15:09:12

jah bezzeg mi egyszer szorultunk be a lakasba,a eloszoba ajto zarja megadra magat es ki kellett vesni,na jott is a radiatoronzorges rendesen:)

báró Csekonics 2009.04.23. 15:13:12

A durva az volt, mikor egyszer (hál'istennek csak egy hónapig, nyári munka gyanánt) éjszakás műszakban nyomtam 12 órákat.
Reggel 7-re hazaestem, 8-ra már aludtam is (fürdés és gyors kaja után).
Persze 9 körül rákezdték a szomszédos telken az autószerelő-bontó műhelyben a melóslegények... És még el sem küldhettem őket a brébe, elvégre munkanap, munkaidőben. :-(
Szerencse hogy hamar elszaladt a hónap.

blah 2009.04.23. 15:33:34

Nekem is vannak érdekes szomszédaim de ennyire nagy ügyet nem csinálok belőle. Van a házban hobbifúró (ebből van több is), ordítva baszó, trombitás... Hát ilyen az élet a panelban, én is kiveszem néha a részemet egy egy jól sikerült bulival. Eddig csak az alattam lakó ordítva baszó csúfság tett panaszt egyszer de ezt neki is elmagyaráztam, hogy bizony ilyen az élet a panelban.

feherhollo (törölt) 2009.04.23. 15:35:01

A felettem lakók menetrendszerűen este 10-kor kezdenek veszekedni, rettenetes hangerővel ordibálnak. Jó esetben nem csapkodnak hozzá és nem dobálják a tárgyakat. Rosszabb napokon a "betöröm az orrod", "takarodj" ill. számos vulgáris kifejezés mellé huppogás és csörömpölés az aláfestés. Az ötvenegynéhány kg-testsúlyommal nem mertem még felmenni hozzájuk a családi veszekedésükkör, hogy ugyan már, nem fejeznék-e be...
Az se jobb, ha TV-t néznek, mert minden egyes szót megértek a szövegdobozukból.El lehet képzelni a hangerőt...
A család egyik tagja meg éjjel sokszor jön-megy felső szomszédéknál, nagyon nyikorog a parkettájuk is :(
Ha csak panelra futja, a szomszédokat nehéz megválogatni. Főleg, ha a beköltözés után tudatosul, hogy jó ég, milyen szomszédok jutottak...
Mondjuk másik oldalsó szomszédék meg a szexuális életüket élik olyan hangosan, hogy a nyögések átjönnek a falon. Mondjuk azt nem értem, hogy az ágyukat miért nem lehet kicsit elhúzni a faltól, mert közben jön az ütemes huppogás zaja is. Igaz, ez kevésbé zavaró, legalább ők nem veszekednek ;)

Leonard Zelig 2009.04.23. 15:49:49

Panelban lakni ősi román szokás. Én is gyakoroltam 25 évig. Valaki említette a kismegszakítót, azt is gyakoroltam a felettem lakó ájult-részeg szomszéddal szemben, így behatolás nélkül le lehetett kapcsolni a bömbölő tévéjét.

AZso · http://www.azso.hu 2009.04.23. 15:51:26

Este tízkor a már szénné égett olajban hagymapirítás, odakozmálás? Ez főleg nyáron hatásos, mindenki nyitott ablaknál izzad. Télen praktikus az egészet a lépcsőházba engedni, mert akkor előbb-utóbb bejut minden lakásba...

A tizediken két éve csapágyas az erkélyen lévő klíma kültérije. Naés?!

(Két éve munkanélküliként otthon voltam pár hónapot, a nappalok az igazi drámák a panelban. 2-3 lakásfelújítás szimultán, árusok, zenészek az ablak alatt óbégatnak, stb.)

Megvan mindegyik közösségi lakástípusnak a varázsa, kétlem, hogy a mostanában divatos lakópark gettókban sokkal jobb lenne a helyzet..

Borcsika 2009.04.23. 15:56:15

Mi nem panelban lakunk, hanem tégla társasban, és nem is volt addig gond amíg a földszintre be nem költözött egy család. Éjjel kettőkor, ha mertem szólni, hogy jó lenne, ha befejeznék, az volt a válasz, hogy ők még nem fáradtak. Ez ok, de mi igen. Kihívtam a zsarukat, de sok foganatja nem volt, és akkor bedobtam a jolly jokert: kihívom a gyivi-t. Egyből bekussoltak, és 3-4 napig a színüket sem láttuk. Ők nem mostak, vagy porszívóztak, hanem üvöltöztek, ajtót csapkodtak, és zenéltek.
mostanra elüldöztük őket a módszeres cseszegetéssel.
Azóta ismét béke honol 16 lakásos kis házunkban, és újra tudnak az emberek mosolyogni.

Borcsika 2009.04.23. 16:01:17

@AZso: biztosíték. ha a lakáson kívül van a kismegszakító tábla, akkor oda kell menni, oszt lenyomni. jó eséllyel mire talál gyertyát, meg ilyesmit, addigra a szomszéd el tud aludni :-) de ettől nem fog kapcsolni, sőt vérig lesz sértve.

Anyósomék panelban laknak, és egyszer arra mentem haza éjje negyed kettőkor, hogy az egész család (anyúós, após, meg a zuram) őlnek az étkezőben. Megijedtem, aszittem baj van, de fél perc alatt rájöttem. A fölöttük lakó ZONGORÁZOTT. Én akkor felmentem szólni neki, és mivel nem tudta ki vagyok abbahagyta. De reggel 7kor már ismét püfölte a klaviatúrát. Borzasztó tapintatlan parasztok vannak.

CernaGeza 2009.04.23. 16:02:15

alattunk zenész lakik, felettünk hobbifúró.. 4 éve fúr! :) a gyerek egész jól tud aludni rá.

A zenész bufc-bufc zenéjét viszont nagyon rühellem. egyáltalán, milyen zenész az ilyen?

abc987 2009.04.23. 16:15:29

A zenészek viszik a pálmát. Már nem lakunk ott, de a centin fölöttünk zongora / éjjel - nappal operaház fantomja egyre pontatlanabbul / alattunk bassgitár. Ezt kiegészítve mellettünk idős mamóka aki maxon nyomta a tévét mivel kicsit süket volt. A 3 együtt szuper harmóniát alkotott. Ezzel együtt szerettünk ott lakni :)

Önjáró Talajgyalu 2009.04.23. 16:21:24

Nekunk a szexualis eletunkre van rombolo hatassal a tarsashazi let. A zasszony ujabban nem mer sikitani amikor a legjobb neki, mert 1-2 honapja fiatal uj lakok koltoztek a szomszedba, az eddig csendes nyugdijasok helyett, es kiderult, hogy egy nyuszifarm hozzajuk kepest gyer kezdo a temaban, meg az is, hogy sajnos ez eleg jol athallatszik. :P Es "juj, eddig minket hallgattak, mit szolhatnak".

Konkretan semmit. Mondjuk, nekem mar feltunt, hogy az akciodusabb ejszakak utan a szomszed neni szelesen mosolyogva koszon nekem joreggelt.

Azt meg hiaba mondom, hogy sikitson a zasszony is, es akkor majd eszbe kapnak talan, nem lehet meggyozni. Mondjuk, mar mentem arra is haza, hogy akkor gatya le most azonnal, mert egesz eddig athallatszott, es mar O sem bir magaval. Problemak, problemak, folytonos problemak.

báró Csekonics 2009.04.23. 16:26:15

"Mondjuk, nekem mar feltunt, hogy az akciodusabb ejszakak utan a szomszed neni szelesen mosolyogva koszon nekem joreggelt."
"mar mentem arra is haza, hogy akkor gatya le most azonnal, mert egesz eddig athallatszott, es mar O sem bir magaval"
ez atomkomoly! :-D

Poptaritop 2009.04.23. 16:32:40

@AZso: Nem jobb. Alánk most költözött be egy kretén. Éjjel 1-ig nincs különösebb. De akkor elkezd vödröt, létrát, meg a tököm tudja mit borogatni. Püföltük neki a födémet gumikalapáccsal de nem fogta fel.
Következő lépésként a szájába kerül a Jetta.
A bulizókat már elrendeztük pár éve...

Silent Bob 2009.04.23. 16:38:54

Fúrós szomszéd mindenhol van.

georg 48 2009.04.23. 17:52:59

Hát kérem! Most olyat írok, hogy frászt kaptok az irígységtől. Én is panelban lakom, de nálunk a leghangosabbak a legyek. Szóval csak az ő zümmögésüket lehet hallani, azt is tavasztól őszig. Fasza lakók, csend és béke honol. Nem írom le a címet, mert attól tartok, hogy zarándokjárás fog kialakulni. Irígykedtek mi?

a_tom 2009.04.23. 18:26:26

Új lakók költöztek fölénk, pár napra rá este 9-10 körül elkezd ordítani a guns and rózsi. Kicsit vártam talán észreveszi magát, utána felmentem és megkértem halkítsa le, mert aludni szeretnék. Lehalkította, azóta nincs ezzel gond. Nem vagyok se erős, se nagydarab, bár lehet van egyfajta pszichopata nézésem ha felbosszantanak.

raszta macska (törölt) 2009.04.23. 18:28:39

Ez hülyeség, ehhez nem kell panelban lakni. Laktunk mi ultramodern lakóparkban, sokkal hangosabb volt, mind a háztartási gépek zajátvitelében, mind pedig abban, hogy olyan frankó volt az akusztikája, hogy minden szót hallottam a felettünk kettővel lakó telefonbeszélgetéséből.
Most panelban lakunk, sokkal nyugisabb, szerencsére a lakók ismerik a "házirend" szót.

Egyedül az alattunk lakó szokott házimozizni dolbyban, hogy remeg nálunk a padló, de csak hétvégén délután, jó időben meg elmegyünk itthonról úgyis.

Herrera kapitány 2009.04.23. 18:42:40

@a_tom: vagy csak normális ember, és tekintettel van rád? de tőlem pszichopata is lehetsz :D

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.04.23. 18:48:38

Akkor én szerencsésnek mondhatom magam, mivel kertesházban lakom.

KaPé 2009.04.23. 18:55:51

A legközelebbi szomszédom 200 méterre lakik. Nem értem a postot :-)
De komolyan: sosem lennék képes semmilyen társasházban lakni, csendben szeretek aludni és hangosan zenét hallgatni, utálnám ha zavarnának meg azt is, ha én zavarnék másokat.

UrsulA 2009.04.23. 19:08:21

Srácok. Ti mind első generációs ruszki panelban laktok, vagy mi? Én egy 19 évesben lakom, de itt egyáltalán nem hallatszanak át a szomszédok. Egyedül a budiban, meg a fürdőszobában lehet hallani, ha valaki énekel, mert ott elszívó szellőzőrendszer van. Meg ha a radiátort rugdosom, az is hallatszik, de egyébként semmi.

Na jó, egyszer feljött az alattunk lakó, amikor kosaraztam a nappaliban.

Rkka 2009.04.23. 19:22:40

Amit én bérlek, nem panel, hanem újmódi, puccos betontársasház, XIII. ker., 8 emelet, emelet függvényében változó kvalitású szomszédok (a nyolcadikon laknak a luxusterepjárósok). Azóta tudom, hogy ez rosszabb, mint a panel, amióta egyszer arra mentem haza, hogy valaki végigköpött a tükrön, ami a liftben van. :) Az élményt azóta sem tudtam feldolgozni, szép hosszú csula volt. Fölöttem van egy házimozi, de ha szólok, lehalkítják hálistennek, és van egy szomszéd, aki meg csak kizárólag szombat, vasárnap reggel és este 9 (10) után áll neki a felújítási munkáknak, amiket néha be se lehet azonosítani hang alapján, ami külön bosszantó. Ja, és pontosan annyi ideig tart egy adott zörgés, amíg már biztosan nem tudsz visszaaludni. Utána egész nap csönd. EZT NEM ÉRTEM!!! :(
Azért jó megosztani veletek! Tök jó ez a blog.

Salesman 2009.04.23. 19:25:18

@georg 48:

Kamuzzik a np nálunk sincs semmi

nitro1 2009.04.23. 19:45:08

"Az őrülten ugráló masina, és az így kiváltott vasbeton-dübörgés garantáltan kipeckeli szemünket az éjszaka hátralévő részére."
Még ha csak vasbeton-dübörgés lenne, de van egy olyan szomszédunk, akinek ilyenkor a mosógépe folyton a vízvezetéknek ütközik, na az egy kicsit hangosabb... Egyébiránt nem sok hangos szomszédunk van, de ez lehet, hogy annak is köszönhető, hogy szélső lakásban lakunk. Lehet, hogy ez nem csak állandóan penészedő északi fallal, hanem csenddel is jár? :-)

kujoon 2009.04.23. 19:57:52

Király kommentek, beszarok a röhögéstől... :D Na ekkor jön ki az előnye annak,hogy kb 70 százalékban süket vagyok.Mocskosul hidegen hagynak az ilyen zajok. :-) Ha meg tvzek, akkor a fejemre húzom a bedugott fülest.Amúgy is errefelé rengeteg a feliratos film, sirályság.

ildsisy 2009.04.23. 20:06:44

Mi 4 emeletes társasházban lakunk, de csak mi vagyunk rendes-csendes lakók, soha este, éjjel, hajnalban nem zavarunk másokat, de én sokszor majd megőrülök tőlük!!!Mindig van valami... Semmi házirend, ha van is nem tartják be! Ilyenek a magyar emberek, egymásra nem figyelnek ÖNZŐ módon!
Békés jó éjt kívánok mindenkinek: felettem lévő albérlők 10 felé jönnek haza ismét /a vacsoráról.../, jól becsapják a különleges vasajtójukat és hokedlikat fognak tologatni, hajnalban és reggel meg súlyzózni fognak, és ledobják, mert gondolom nehéz a több kilós súly.

petekovax 2009.04.23. 20:12:28

@nitro1: Mikor albérletben laktunk nekünk is volt ilyen felsőszomszédunk. Átlagosan naponta háromszor mostak, és az sem zavarta őket, ha a gép a csövet veri. Egyébként a nő alkesz volt, a fickó állandóan lakásfelújított, ezenkívül pedig a nagylányukkal tépték egymást hármasban.

Csak karácsony első napján volt csend délelőtt 10-ig, amikor is a lány földhöz vágta az ajándékát, és kezdődött minden újra.

Asidotus 2009.04.23. 20:18:29

A panelben az emberek zavarják egymást. Ezt el kell fogadni, annak, aki panelbe költözik. De természetesen mindennek van határa. Engem például halálra idegesít, amikor hétvégén 9 előtt nekilátnak lakásfelújítani, füvet nyírni. Ha rendszert csinálnak neki, majd éjjel egykor, sörözésből hazamenet becsöngetek, és megdicsérem a munkát. (Vagy vasárnap reggel fél hatkor, mert mentem már olyankor dolgozni:)
Viszont a vidéki kertes házak sem feltétlenül csendesebbek. Magyarországon, vidéken a férfit nem az XY kromoszómája teszi, hanem flex. Mindenkinek van, és visítattja is rendesen. Meg a motoros kapák, motoros permetezők, ősztől a motoros fűrésszel tüzelőt aprítók. ÉS ráadásul úgy is érzik, hogy az élet reggel hattól este kilencig tart, aki ezen időszak bármely percét alvással töltené, az valami városi, liberális, nemzetidegen, de mindenképpen buzi...

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2009.04.23. 20:21:04

Ha tiszta a lelked, nyugodt az álmod is. Szerintem ne fogd a szomszédra, inkább tarts lelkiismeret-vizsgálatot...

Telepi János · http://www.panel.blog.hu 2009.04.23. 20:29:20

Sziasztok, jó sokan lettek, ez jó! :) Köszi a sztorikat! Egy-kettőből szerintem poszt is lesz :)

Szőke Kapitány 2009.04.23. 20:57:30

Lehet panelba/téglába költözni (az albinál keresel amíg van erőd), de véglegesre ha már tömegszállás lesz, érdemesebb inkább kompromisszumokat kötni.
Én most vettem egy 5 lépcsőházas, 4 emeletes tégla sorházban a legutolsó lépcsőház 4. emeletén a legutolsó lakást. Mivel emeletenként csak 2 lakás van, egyedül alsó szomszéd van. Mondanom se kell majdhogynem síri csend van... (Mindez pesten egy elég forgalmas városközpontban)

Im.On198.8 2009.04.23. 21:26:18

jó helyen lakok:):)legközelebbi szomszéd 500-600méterre:):D:Dszal engem aztán senki sem zavar,és én sem zavarok senkit:)laktunk panelban régebben...nem is helyen,ott is volt éneklő,állandóan lakást újító,veszekedő stb stb stb...ki sem bírnám már panelban:S

_netuddki 2009.04.23. 21:48:29

@Zigomer Trubahin: Én zongorázom, az öcsém harsonázik. Gyakorolni éjjel a legjobb, akkor nem zavar senki. Költözhetünk melléd?

Medellin 2009.04.23. 22:03:17

Fenti szomszédunknak konkrétan dobszerkó van installálva a nappalijába, és van, hogy este 7-kor kezd neki játszani. Mondjuk napközben is nekilát, mikor én is épp pihennék, miután lefektettem aludni a két picit ebéd után... Pár éve kihívtuk rájuk a rendőrséget (este 10-kor!!), aztán nyugi volt, de most megint kezdték. Most a szövetkezeti irodának szóltam, aki kezeli a lakások ügyeit, ők írnak majd "hivatalos" levelet. Ebben is lesz majd rendőrrel, meg önkormányzattal fenyegetés. De ezek olyan szinten állatok felettünk, hogy ha egy nyolckeres putri cigány család lakna felettünk, az sem tűnne fel jobban. Méla undorral a fejükön mászkálnak, nem köszönnek senkinek, nem takarítanak a lépcsőházban, amikor sorosak, de a néninek, aki vállalja bárki helyett, annak nem fizetnek... Havat nem lapátolnak el, cserébe ordibálás, dobolás, csapkodás megy nap, mint nap. Great. És állítólag minden házban van egy ilyen család.

longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2009.04.23. 22:09:22

akkor azt mondom, hogy lakjál egy olyan városrészben, ahol fiatal hülyegyerekek a szomszédok, hajnal 2-3 kor hazajönnek és bebasszak a rock zenét! persze csak amíg meg nem látnak... hehe

mikike 2009.04.23. 22:11:17

nyugi, vidéken kertes házban sem jobb. Szombat reggel 7 órai fűnyírózás, hajnalban kukorékoló kakasok és éjszaka üvöltő kutyák, na meg riasztók tömkelege. De nem baj, frankó füldugókat lehet kapni :-D

longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2009.04.23. 22:12:22

az a sajnálatos, hogy az emberek frusztrációjához is hozzájárul az, hogy nem tudják magukat kialudni.. ez tükröződik a tömegközlekedésben, vezetésben, munkahelyeken... szopás a panel, na.

Host 2009.04.23. 22:13:54

@Nűnű: Nincs flexed? BUUUZI vagy? :)

Freebulletz 2009.04.23. 22:39:53

Érdekes, a amikor mi is panelban(igazából nem panel volt hanem kohósalak)laktunk akkor a felső szomszéd volt ilyen. Tucctucc zene, ami nem is baj, de a mélynyomó na az büntetett. Nem sok hiányzott a hirtelen felindulásból elkövetetthez. A másik ilyen hogy csak olyan nője volt, aki végignyögte sikoltotta az eksönt éjjel 1-kor. Nekünk ez minden csak tényleg nem izgató volt, mint Talajgyalunak. Felmentem szólni a kislánynak hogy lesznek szívesek halkabban akciózni.
Szal ja. Nem kívánom vissza. Meg a T. lakók akik aztán takarítani b*sztak és térdig ganéban járhattunk volna ha nem szedjük össze a dzsuvát.
Bezzeg a szomszéd lépcsőház az elit volt, csak mi fogtuk ki ezt. Tipikus.

m. g. 2009.04.23. 22:42:59

kisvárosban, kertes házban meg nyáron, amikor csak nyitott ablaknál lehet megmaradni, a három házzal arrébb lakó hülyegyerek jóvoltából a fél utca élvezheti a '90-es évek német technosláger-termését, reggel héttől este tízig.
nem nagyon érti meg, hogy nem osztja mindenki az ízlését, meg ha osztaná se biztos, hogy egész nap szeretné, de legalább látszik is a fején, hogy egész nap azt a szart hallgatja :)

a_tom 2009.04.23. 23:18:32

Mondjuk ha már viszonylag szerencsések is vagyunk a szomszédokkal, még ott van a többi idiota a házon kívűl. Pont mellettünk van egy iskola, délelőtt gyerekek visítanak, fociznak, éjjel kutya van kiengedve. Van egy másik lepusztult épület is, talán iskola volt régen, ma már csak rom, de ezt szintén kell őrizni éjjel nappal 3 kutyával. Nemtom mit esznek a kutyák, mert embert nem láttam ott vagy 10 éve. Viszont ha éjjel bárki elmegy a két ojjektum közelében akkor az egyik kutya elkezd ugatni, a másik válaszol rá, aztán a harmadik, és így tovább. Általában azért fél-egy óra alatt megnyugszanak. Mivel ez egy lakótelep kellős közepe, él itt egypár ember, elő szokott fordulni hogy járkálnak az utcán, néha éjszaka is. Viszont az sajnos ritka hogy a kutyák kussolnak.
A másik kedvencem a hajnalban munkába járó, aki reggel 4-5 körül fél órát túráztatja az 50 éves traktormotorral felturbózott gépjárművét.

baliquez 2009.04.23. 23:27:08

Jelenleg tetőtéri szobát bérlek sokért. Ugyan nem panel, hanem bérház-sorban téglaház, valamikor az ipari forradalom környékén építhették a melósoknak (London avagy Újpakisztán). Leszámítva a heti rendszerességű éjszakába nyúló mulatozásokat - multikulti ugye, valamelik nácónak mindig van oka ünnepelni valamit - tulajdonképpen egész csendes. Mígnem.

Először nem tudtam mi ez a random tuffogás, aztán észrevettem hogy a kerten túl a szembeszomszéd vette egy dobfelszerelést, ami önmagában nem lenne baj, de használja is. Különösen szar ritmusérzékét ijesztő kitartással kompenzálja, szerintem valami rosszindulatú agyturkász ajánlhatta neki hogy a passzív agresszivitását élje ki aktívan a bőrök (na meg a káva) püfölésével.

A tetőtéri ablakból kiválóan meg tudnám kocogtatni az ablakát H&K G36-al, pár rövid sorozat lehet hogy töprengésre késztetné (airsoft, nem igazándi puska). Olykor sajnálom hogy konfliktuskerülő alkat vagyok.

petekovax 2009.04.24. 11:16:49

Nemrég valaki nekikezdett rendszeresen centrifugálni minden hétköznap reggel 6 előtt 10 perccel, és egy idő után zavart, hogy a gyerekek is felébredtek.
Egyébként furcsa volt, hogy a gép hangját nem lehetett hallani a fürdőszobában, csak a szobákban.
Mikor megkérdeztük a felettünk lakót, azt mondta, hogy a felettük lakó családtól jön, és nem mosnak.
Apuka 1000-es fordulatszámmal "kicentrifugálta" anyukát, utána levegőt gyűjtött (ez volt a szivattyúzás), majd megint rákezdett teljes erőből, hogy a reggeli csendet megtörve, emeleteken keresztül hirdesse nemi aktivitásukat.
Hétfőtől-péntekig minden reggel erre ébredtünk, még a mosási fázisok is másodpercre pontosan történtek napról-napra. Állítólag még délutánokon is volt, de azt a nappali zajok elnyomták valamelyest.
Aztán a következő reggelen a felettünk lakó (együttérzésünkön felbuzdulva) egy partvissal felkopogott, és akkor csak "rövid mosás" volt.

pause 2009.04.30. 20:18:48

@nitro1: veled egyutt elek vagy szomszedvagy?:D
@Szőke Kapitány: uccátnevezdmeg:)

nitro1 2009.05.05. 18:10:35

@pause: Lehet, hogy máshol is vannak ilyen emberek? :-)

Creative Commons License
Panelblog by Lakótelepi Blog Közösség is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország License.
Based on a work at www.panel.blog.hu.

süti beállítások módosítása