Névtábla:

"Őrjítő ez a lakótelep, ahol lakom veled." /Bizottság: Már megint ez a depresszió/ - egy blog, amelyben panellakók, csótányok és más házi kedvencek, lakások, radiátorok és fúrógépek a főszereplők.
panelblog@gmail.com

Ahol száll a gombás szőr

Sok szó esett mostanság azokról lakótelepi a tahókról, akik hangoskodnak. Azokról a tahókról viszont még nem beszéltünk, akik messiásként hisznek saját magukban, és azt gondolják, hogy nekik minden áron fenn kell tartani a rendet, jelentsen az bármit is.

 

Képesek becsöngetni a szomszédhoz, ha az meg van fázva, és hangosan mer krákogni. Szólnak neki, hogy hagyja abba. Minden érkező vendégtől megkérdik, hova megy. Ha abban a szerencsében van részük, hogy bevághatják az orra előtt a bejárati ajtót, be is vágják. Külön szép, hogy a húsz éve helyben lakókkal is simán megcsinálják ugyanezt, majd az üveg mögül kidüllesztett szemekkel magyarázzák, hogy "ha itt lakik van kulcsa, ha meg nem, akkor csöngessen."

 

Egyik barátom pechjére egy települési önkormányzatnál dolgozik, ráadásul olyan városban, ahol meglehetősen sűrű a paneldzsungel. Nos, az ő történetei közül kiemelkedik annak az embernek az esete, aki rendszeres időközönként, hol szóban, hol írásban azzal kereste fel a hivatalt,hogy a fölötte lakó tereget a saját erkélyén. Ez a feljelentőnek nagyon nem tetszett.

 

"Berepül a gombás pinaszőr még az ablakon is" - ez volt a szavajárása. Rendes birtokvédelmi ügyet sikerült kiprovokálnia ezzel az egy mondattal. Elismételte az ellenérdekelt fél előtt is. Egyszerűen eluralkodott rajta a gombás szőr pszichózis.

 

Az ilyen emberekkel szemben hatástalanok a rendcsinálás fegyverei. Egyszerűen azért, mert mindig mindenütt ott teremnek. Kinyitnád a kismegszakítóhoz* vezető kapcsolószekrényt? Akkor jön fel a lépcsőn! Összeragasztóznád az ajtaján a zárat? Otthon van, és a legkisebb zörrenésre is előugrik a lakásból. Mindig figyel, mindig éber, és igen, állandóan, gusztustalanul, bántóan józan.

 

Egyetlen dolgot lehet tenni. Nem foglalkozni vele. Az idegesíti. És onnantól már csak annak kell drukkolni, hogy ő hamarabb kapjon agyvérzést, mint te.

 

* nem kismeKszakító :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://panel.blog.hu/api/trackback/id/tr711095716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Silverf@x 2009.04.30. 19:27:32

Az sem megoldás. Csak az agyonverés. A mi szomszédaink már a létező összes hatóságot ránk hívták, évek óta ebből állnak ki. Meg kell várni, míg a hatóságok is megunják..de ott meg fluktuáció van, úgyhogy az új emberek mindig előről kezdik... az ilyen embereket egyszerűen be kellene zárni, mert ártalmasak a társadalomra, embergyűlölők.

Káposztakukac 2009.04.30. 19:28:18

lol:) szerencsére életemből kimaradt a panelban élés... bár ilyen szomszéd a legjobb helyeken is akadhat...

Kivlov 2009.04.30. 19:44:35

El kell küldeni az anyjukba az ilyen "mindenlébenkanál" majmokat.

dra 2009.04.30. 20:04:09

Jópár évig éltem panelben, nem emlékszem hogy bármi nézetkülönbség lett volna a szomszédokkal. Aztán falun, kertesházas környezetben megkaptam a szomszédba én is a félhülyémet, gondolom mindenkinek kötelezően össze kell futni egy ilyennel elöbb-utóbb.

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.04.30. 20:17:38

Nekem is volt ilyen. Érdekességeket terjesztett rólam a szomszédság körében, ezeket a normálisabbja rendre elmesélte, ami sok szórakozásra adott alkalmat.

Akkor untam meg, amikor egy meglepően csendes buliba becsöngetett két rendőr, és baromi feszengve elnézést kértek, mondván nekik ki kell jönni ilyenkor, de talán beszéljek a feljelentő fejével, mert nem szeretnek annyira potyára mászkálni, lévén van jobb dolguk is.

Távozásuk után felkerestem a megfelelő szomszédot, felhívtam figyelmét az egykori boszorkányperekre, azok számának sajnálatos csökkenésére, egyben eme régi szép népszokás felelevenítésének mielőbbi lehetőségére is.
Eleinte kaján pofával szabadkozott, hogy ő nem is, de miután elkezdtem a bútorát felhalmozni az udvar közepén, majd saját seprűjével kergettem körbe-körbe az udvaron, a szomszédság lelkes tetszésnyilvánítása közben; egyben nyugtatgatva, hogy hiába menekül, nem fog tudni elbőjni, madárrá, egérré változni, kígyóként sziszegni, mert most ott helyben, a saját bútorai tüzén fogom kisütni a zsírját a sunyi kutyáival együtt, a lakását meg a köjállal és a sarki pappal egyszerre fertőtlenítettem ki, kicsit megrogyott, és hosszú időre eltűnt nagyjából mindenki életéből. Gondolom békává változott egy időre.

Pár éve kimerészkedett ismét, azóta már köszön is. Messziről, előre, és a szomszédoknak mindenféle jókat mesél rólam. Amin megintcsak remekül szórakozunk a normálisabbjával.

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.04.30. 20:19:22

Csak sajna nem panelben történt az eset. Sovány vígasz az ott lakók számára, hogy ilyenek mindenhol vannak.

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.04.30. 20:20:55

Beleolvasva az első pár sorba... nem hinném, hogy nálatok a szomszédoddal van gond. Te tipikus példánya lehetsz a mindenki másra magasról szaró véglényeknek, akiknek valahol a pusztában vagy valami nagyobb sivatagban kellene élni.

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.04.30. 20:43:45

@bécsi pszicho: Egy nagy-nagy pusztai sivatagban élek! Csak nem a rokonságodból volt valaki az említett szomszéd?
De azért olvasd csak végig nyugodtan, hátradőlve. A végére mégjobban meggyűlölsz.

prometheus_X 2009.04.30. 20:53:55

Hatalmas nagy ez a blog :D Pont alattunk lakik a rendfenntartó erőt megtestesítő szomszéd egy 40-es nő személyében, akinek egyébként az egész családja is - bár szerencsére csupán enyhébb kivitelben - szenved ebben a fajta kisebbrendűségi komplexusos problémában. A múltkor azért kopogtak fel mert játszott a gyerek egy 5cm-es labdával (A Gyerek: 82cm, 9,5kg, 1 év + 3 hónap - még jó hogy tudatában van annak hogy zavarja esetleg a környezetét, nem?).

Kezelés módja: asszony lement és elküldte őket a... (nagyon), majd lementem én és elnézést kértem tőlük - azóta is látszik a hatás: nem tudják eldönteni, köszönjenek-e vagy se :D általában kis habozás után végül köszönnek :)

Kivlov 2009.04.30. 20:57:56

Azért nem véletlenül születtek a rendőrviccek...
Ez átvitt értelemben is igaz.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.04.30. 21:08:46

Nekem is volt egy esetem, itt kertesházas környezetben. Pár éve költöztünk ide, Harsona néni, az utca hírmondója persze kedvesen érdeklődgetett. Én amúgy alapból az a kenyérre kenhető típus vagyok, bár állítólag ez nem látszik rajtam igazán. Közben befogadtunk egy kutyát, akinek problémái akadtak, én pedig kaptam folyamatosan a jótanácsokat. Sajnos ezek nem működtek, közben még állatorvos is járt a kutyánál, de hiába. Harsona néni elkezdett begőzölni, aztán meg mindenféléket terjeszteni a hátam mögött. Akkor telt be a pohár, amikor megállította az asszonyt és neki lehordott minden szemét szar alaknak. Na, innentől kezdve levegőnek néztem, se köszönés, se semmi. Ez ment jó egy évig, vagy kettőig.
És itt jön a csavar! A néni (70 körül) odajött hozzám, hogy nem jó ez így, nem akar rosszban lenni és rendezzük már a dolgokat. Se köpni, se nyelni nem tudtam, természetesen azóta maxirespekt van, főleg, mivel el tudom képzelni, milyen komoly kiállás kell hozzá, hogy az ember ilyen gesztust tegyen (függetlenül attól, hogy tisztában van-e vele, hogy ő tehet róla, vagy sem).

Parajka 2009.04.30. 21:49:16

@Káposztakukac:

Üdv.
Az első 28 évemet a Rózsadombon éltem le egy sötét, hideg villalakásban, 12 évet egy óbudai polgári leválasztott lakásban laktam. Mindkettőben mindent áthallottunk a szomszédoktól.
Jelenleg 10 éve lakunk egy zöldövezeti, csendes, tiszta levegőjű, jó közlekedésű lakótelepen. Egyetlen neszt sem hallok át a szomszédoktól, kivéve az ütvefúrót, ha éppen építkeznek.

Persze amíg nem laktunk itt, addig én is szidtam a panelt.

Kerek négyszög 2009.04.30. 21:55:45

Sántít ez az egész. Én elég sok helyen laktam már, több panelházban is, és ilyen emberrel nem hogy nem találkoztam, de nem is hallottam hírét. Bezzeg a "mindent és mindenkit magasrol leszarok" típus! Abból túlkínálat volt mindenhol. Ablakon kidobált szemét, ordítozó beszéd, hangos zene éjfélkor, vasárnaponként falfúrás, éjszakai autóbőgetés, 50 nm -en ló méretű kutya, ami minden napszakban ugat stb... No ebből túlkínálat van vastagon. Lehet hogy ezek az antiszociális lakók pont úgy éreznek, mint a blog írója, ha egyszer-egyszer szólnak nekik, hogy elég legyen már!

-d(-_-)b- 2009.04.30. 21:59:14

a kommentek lehetnének kisebb betűvel...

Turboanyu 2009.04.30. 22:07:38

Bátyámék mesélték, hogy egyszer télen lement hozzájuk a felettük lakó, hogy ne szellőztessenek, mert Ő FÁZIK. Persze az ő lakásában állandóan nyitva kell hogy legyen az ablak, hiszen dohányzik.

Turboanyu 2009.04.30. 22:09:46

Légycsapó: pedig van ilyen, de a leszarom típusból azért tényleg több van.

Bandúr Kandi 2009.04.30. 22:50:20

prometheus x: remélem eljön az idő, amikor a ti idegeiteket bassza szét valaki más hülyegyereke a labdázásával. majd talán akkor megértitek, milyen is az ha pihennétek és valami barom kölke az agyatokon dobol, mert neki most olyanja van. nem is a gyermek tehet róla, hanem a szülő, akinek annyi esze nincs hogy felfogja, esetleg mást még zavarhat a dübögés, azért mert őt esetleg nem... de persze pistikére nem szólunk rá, még a végén frusztrált lesz és bepisil. mi sem egyszerűbb, mint lemenni a szomszédhoz és nagypofával kiosztani (szerencséje volt, hogy nem egy vehemensebb taggal akadt össze). gratulálok, ez a beleszarás magasiskolája!

thedealer (törölt) 2009.04.30. 23:08:55

Egy klassz droidsztori - Janibacsi az onkentes hazmesterunk volt amig "el nem koltozott" ... ami azt jelentette, hogy elitta a lakasat es a csaladja eldeportalta szazhalombatta melle valahova.

Jancsi bacsi legnagyobb fogasa a 4-en, vele szemben lako manus volt a Geza. A Geza erdekes figura volt. Gyurni jart, nokkel jart haza de soha nem volt hangos (felette laktam), nem volt budos es nagyon rendes pasi volt. Kicserelte a zarat amikor pillanatragasztot toltottek bele, szerzett ingyen porraloltokat es alkalmankent nyaron fellocsolta a betont. A Jancsi bacsi gyulolte ezert. Folyton pofazott a hata mogott a ven geci, hogy a Geza az kurvakat hord a tarsashazba, meg a folyoson baszik meg drogozik stb.

Egyik nap ket rendorauto erkezett a haz elo - Jancsi bacsi persze azonnal szaladt, hogy "kiert jottek? segitek megkeresni" de a zsaruk mondtak, hogy nyugodjon le. Felmentek a Geza lakasahoz es bekopogtak - "rendorseg, kinyitni!" Geza meg kinyitotta es a rendorok bementek. Fel ora utan Geza egy sporttaskaval, borzseki, makkoscipo ment a zsarukkal (se bilincs se semmi) a Jancsi bacsi meg 4 emeleten at ment utanuk es mondta a magaet - EN MEGMONDTAM, HOGY DROGOS! BIZTOS FEGYVERE IS VAN...

a foldszinten a Geza visszafordult es az oreg geci arcaba tolta a REBISZ-es igazolvanyat.

A ven geci ket hetig kannas feheren meg 4kis torkin elt a sokktol.

janikahhh (törölt) 2009.04.30. 23:13:59

Én panelben töltöttem a gyerekkorom nagy részét, és anyámék állandóan oktattak, hogy ne szaladgáljak, ne kopogajak, ne ugráljak, mert zavarja az alattunk lakót. Ez mostanában valahogy kifogyott a szülőkből, igazából arra is szarnak, hogy hogy nő fel a kölkük...
dom.ir/0tipli

janikahhh (törölt) 2009.04.30. 23:15:54

@thedealer: Az ilyen pofáraesős sztorikat nagyon imádom :)

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.04.30. 23:31:15

Az ember idegeit az utolsó morzsáig fel tudja őrölni a vele egy kaptárba zsúfolt emberek spontán parasztsága vagy nemtörődömsége. Ezt, úgy látom, többen is fel tudjátok mérni. A "leszarom típus" valóban jellegzetes állatformájává vált a környezetünknek. Vannak, akiken agresszívkedésben tör ki a végső elkeseredés, vannak, akiken másban. De sokan vannak, akik egyszerűen csak rosszindulatúak, okoskodóak, mindenbe beleütik az orrukat. Viszont az sem biztos, hogy a posztíró elfogulatlan. Nem egyszerűen lerendezhető probléma ez, sajnos jelentős kulturáltságot igényelne az emberektől a helyzet javítása.

Én megpróbálom megtenni, amit tudok. Nincs is senki a házban, akivel rossz viszonyban lennék. De én is állítottam már meg olyan embert, aki a becsukódás előtt fogta meg az ajtót, és jött be a házba. Itt már három lakásban is volt betörés, és cseppet sem túlbuzgóság odafigyelni az ismeretlenek mozgására. Volt, hogy egy gyanúsan lődörgő nő lépett oda egy nagyon öreg néni ajtajához, épp amikor beléptem. Szépen odaálltam mellé, köszöntem, és megvártam, amíg a néni üdvözli az illetőt. Ez a többiek iránt is mutatott törődés, nem önkéntesrendőrködés.

hatja 2009.04.30. 23:46:22

én is sokkal több és durvább szomszédos horrorsztorit hallottam kertes- vagy kis társasházból mint panelből.

énis panelban lakom huszonsok éve, fölöttünk sokáig albérlet volt úgy hogy el kellett viselni néhány embert... kétszer beáztunk, amíg fitalok béreltek fölöttünk volt egy két elfajult buli de napi szinten észre sem veszem, hogy vannak szomszédok. a mostani felettünk lakó csak néha a teregetett ruhákra rázza a poros szőnyegeit (most már csak ha azt hiszi, dolgozunk) de ennél több konfliktus ne legyen.

a játszótér az ott randalírozókkal, és a koppány-ladás, krosszmotoros hvcs-kkal már más a helyzet...

Scaramella va alla guerra · http://www.youtube.com/watch?v=q1TIv7Rd3kk 2009.04.30. 23:56:46

Hallatlan dolog ! Ki merészel jönni a lakásából, mialatt a zárát pillanatragasztóval tömik tele.
Mecsoda egy alak ! Idegesíti, hogy az emeleti szomszéd kölke órákon át labdát pattogtat a feje fölött.
Még ilyet ! Ma, a cigánybűnözés korában oda merészel figyelni, hogy ki téved be a házba.

Hogy mik nincsenek.

hatja 2009.05.01. 00:06:22

egyébként voltam vendégségben skóciában élő ismerősöknél, és azóta kezdem becsülni a magyar panellakásokat. egy négy emeletes sorházi lakásban laknak az elsőn, teljesen átlagos környék. az első érdekesség, hogy a lépcsőháznak nincs ajtaja, a lakásajtókig szabad az út hidegnek és embereknek egyaránt. minden emelet között fafödém (!) van, normál léptek alatt is döng az egész. a csaptelep két végén külön jön a hideg és meleg víz, a víznyomás elenyésző. a nappaliban nincs fűtés beépítve.

és ez nem az ottani mária-valéria hanem egy átlagos belvárosi társasház, és ezek teljesen általános állapotok.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2009.05.01. 00:18:23

OFF
@Scaramella va alla guerra: Megtanulhatnád, hogy cigánybűnözés márpedig nincs, nem volt és nem is lesz. Az ombudsmant is hogy lecseszte még a köztársasági elnök is, csak mert annyit mondott, hogy láthatóan saját karaktere alakult ki a cigányok által elkövetett bűncselekményeknek, és a kormány felelőssége lenne az ehhez tartozó óvintézkedésekről tájékoztatni az állampolgárokat. Álszent, sunyi szövegből bőven kijut még ma is mindenkinek.

ON
@hatja, én eddig azt hittem, hogy a skótok viszonylag normális emberek, de ezt a tévhitemet alaposan megdöntötte, amit írtál. Érdekes lenne azt is tudni, a poszthoz is illeszkedve, hogy ott hogy néz ki a városi lakásbetörések mérlege. Lehet, hogy nem rosszabb, mint itt, csak itt ez kamerákba, őrökbe, vasajtókba és félve leskelődő emberekbe kerül nekünk.

bgstar 2009.05.01. 01:08:51

Ó!!! Mesélhetnék a 20 lakásos térsasházban az átlag életkor kb. 62 év :-( Az ajtómat nem kell zárnom állandó a megfigyelés. Ha pókerezünk a barátaimmal másnap az elsőn a galambetető öreg asszony simán vissza mondja az 5. leosztást. A közgyűlésen meg frakciósodnak, ki jelentett már fel kit alapon.
Az öreg pasik ismerik az összes nő ismerődőm ha a szüleim jőnek mindig próbálnak velük szóba elegyedni (hála isten nem sok sikerrel). És.... stb.
Élőszőr zavart már csak mosolygom és bulit szervezek ha 1 meghal vagy elviszik a gyerekei mert már annyira szenilis (tudom nem szép). Ja, mindez a főiskola utcájában, itt járnak el a fősuli csajok a ház előtt, még szerencse hogy van erkélyem. :-))) . Á, az elsőn az öregé is erre néz, akkor ezért kapott szívinfarktust. :-)

bg

ave 2009.05.01. 01:40:45

Ajtot bevagni idegenek elott, ez alap. Aki ott lakik be tud menni, aki nem, azt meg vagy beengedik, vagy nem megy be.

Egyebkent lakoparkok legtobbszor rosszabbak mint egy jo lakotelep.

Atlagos csaladi hazas kornyek se tetszik, a szomszed ott liheg melletted. Egyedul a 150-200 millas hazak tetszenek, akkora telekkel, hogy a szomszedot nem latom, nem hallom.

hufnagel@citromail.hu 2009.05.01. 06:20:34

Na persze ha jól belegondolunk, mennyivel jobb volt egy ilyen fontoskodó lakó, aki legalább törödött a lakóközösség gondjával, bajával, közte a szociális együttélés minden csínjával, binjával.
Bezzeg most mi van?
A sok büdösbunkó köcsög, antiszociális tahóállat mindenhol azt csinálja, amit csak akar, mert szerintük itt végre "demokrácia van" és az pontosan arról szól, hogy akkor nekik már mindent lehet.

Na osztán - de szerintem ez az anarchia nevezetű valami lett az, amitől már kinyílik a bicska a zsebben.
A társasházunkban az egyik nyári hétköznapi éjjelen buli volt az egyik lakásban.
Az nem elég hogy meleg nyár volt, tehát mindenütt nyitott ablakok meg ilyesmi, de eléggé lelakott volt a kéró, klappfogtak hát táncolás közben a parkettaelemek, döbörgött minden az ugrándozástól és a hangos zenétől.
Én, aki kora hajnalban dolgozni szerettem volna menni, jó darabig még elaludni se tudtam ...
Aztán úgy 3 óra felé nagyon megelégeltem a dolgot és felmentem nekik szólni. Kijött egy arc a nagy zajból és kijelentette:
-"ők megvették a lakásukat (akkoriban zajlottak a bérlők megvehetik "az ezeddig általuk használt bérleményt" tipusú privatizációs manőverek, s akkortól kezdve nem bérház hanem társasház lett a dologból.) és mivel ez itt már teljesen magántulajdon, azt csinálnak benne amit csak akarnak ...."
Hmmm.
Eléggé érdekes szemlélet.
Amikor kihívtam rájuk a rendőrséget közcsendháborítás okán, valahogy hirtelen nem lett annyira magántulajdon az a lakás a másik 35 mellett.
Az eset óta persze egyáltalán nem köszönnek, mert hisz vérig vannak sértődve az ő magántulajdonukkal, holott én ugyanolyan magántulajdonú, de éjjel inkább pihenni vágyó egyed vagyok ebben a tulajdonosi csatasorban.

Megjegyzendő hozzá még az ügy kapcsán az a sok bírkaszerű hülye, akiket bár ugyanúgy zavart az éjjeli ricsaj, ők inkább becsuktak ajtót, ablakot, fejükbe a párnát - de szólni azt nem mertek.

Ez a birka ország ezért tart itt - ahol, mert többnyire ennyire birka a népe.

lilike13 2009.05.01. 07:33:22

Nálam a szomszéd (szemben) alkoholista, a legváratlanabb idôpontokban ordít fel és káromkodik, amúgy értelmiségi. Az ajtaját betörte, mert nem volt képes kulccsal kinyitni, majd másnap szólt, miért törtük be az ajtót. Persze, nem csináltatta meg, egy bugyigumival rögzíti a kilincset az áramszekrény kilincséhez.
Az alattam lakó nô két kis gyerekkel él, váltott pasikkal, kora reggel és este kiáll az erkélyre, és hosszan taglalja melyik pasi és a két gyerek kétféle apja milyen szemét,telefonon. A gyerekek körbe rohangálnak a lakásban, mint pónilovak a cirkuszban, döng-dübörög minden, de a nô csak telefonál, telefonál. Ha kiöntenek egy pohár vizet, anyuka ordít, és üti a kicsiket. A gyerekeket sajnálom, a nyugalmamat is. Levelet írtam már neki, akkor egy-két napig hallgat a nô, majd újra kezdi a nemi életét taglalni mobilon és a gyerekeire ügyet sem vetni,

roadmaster 2009.05.01. 08:14:00

kismekszakító? még jó hogy nem kismexakító!

belekotty 2009.05.01. 08:58:52

Én kertvárosban élek, panelban sosem vót *encsém.
Itt a motorozás dívott a környékbeli kölköknél. 1* ezt este 10-kor adták elő, mire utánuk mentem. Mondták húzzak el, mire felvetettem a motorról leszállás lehetőségét és az ügy férfias megbeszélését.
Akkor alaposabban végigmértek és rájöttek hogy orrom ferdesége nem a természettől adott. Azóta a szomszéd utcában motoroznak. Ott úgy láccik nincsenek össze-vissza tört arcú, morcos férfiak.

Afev 2009.05.01. 08:59:00

Egy darabig engem is nagyon idegesített, hogy a szomszédasszonyom mindig figyelt bennünket éjjel-nappal, aztán amikor már minden emeleten betörtek, csak nálunk nem, rájöttem, hogy jobb elviselni a "nagy testvért", mint egy kirámolt lakásra hazajönni.

belekotty 2009.05.01. 09:01:51

@-d(-_-)b-:
Mozilla install. Mozilla használ. Betű láccik kicsinek, kontrol + megnyom.

nemuccaszoc 2009.05.01. 09:04:05

most találtam ide, nagyon jó kis oldal, érdekes témával. hétfőn lakógyűlés, majd mesélek ha gondolod, itt is történnek érdekes sztorik. :)

belekotty 2009.05.01. 09:04:31

Egy időben nagyon idegesített az állandó kutyaugatás. De a házaló cigányok is. Mióta különböző okokból négy kutyám van, a kutyaugatás már nem zavar és a házaló cigányok sem. :-))

yanchi345 2009.05.01. 09:36:42

Panelban lakunk. Két gyereket csitítunk folyamatosan, de a nagyobbik fiam hangszert választott magának, ő azon tanul, és kész... tenor kürtöt. Igen tehetséges, de panelban gyakorolni, ugye... aztán múltkor játszott (kb. 15 perceket szokott gyakorolni, két-három naponta, mert amikor órája van, nem otthon fúj), valaki kopog. Persze abbahagytuk, hátha valaki pihenne a szomszédok közül. Kisvártatva csönget az alattunk lakó szomszéd, hogy nehogy azt higgyük, hogy ő kopogott, a lánya zongoratanár, és őt nem zavarja a gyakorlás. Segített is beazonosítani, ki volt, velünk nem is szomszédos a lakás, nagy csöndben élhet az illető, ha hallotta. Azok szerint, akik közelebb élnek hozzá, ő a tipikus, fentebb leírt önkéntes. Hála Istennek még sosem volt ilyen szomszédom, amikor a gyerek jelentkezett kürtözni, végigjártuk a falszomszédokat, beleegyezésüket kérve abba, hogy a gyerek gyakorolni fog. Senkinek nem volt ellenvetése, persze az egész házat nem jártuk be.

p_pitypang (törölt) 2009.05.01. 09:37:59

Nem csak panel...

- Ha a szomszéd maszek fodrász emberi hajjal fűt...
- Ha a szomszéd autószerelő 15 éven át átver minket...
- Ha a szomszéd fényes nappal átvizel a kerítésen...
- "Sokat akar a szarka" - szólnak be kedvesen az elhúzódó építkezés miatt...
- Ha évekig csikkeket pöckölnek át a tujasoron...
- A kölcsönkért betonkeverőt nagyon "nehezen" akaródzik visszaadni...
- A szomszédnak ajándékozott sárgabarackból főzött pálinkát "megitták az egerek", így nekünk már nem jut kóstoló...

Emberi hajon kívül is úgy általában mindent égetnek
az emberek, a műanyagtól a fáradtolajig. Jó, tudom,
télen, hidegben ne legyen az ember kint szabad
levegőn, meg ne is szellőztessen. A hajjal
tüzelőnek egy másik szomszéd egyszer beszólt: "Na
mi van, az anyósodat égeted?"

Megyeszékhely, , rendszeresen van
"zöldjárat" (lomb, ágnyesedék elszállítása
grátisz), mégis nedves növényi részeket kell elégetni rendszeresen. Mert a sok füstöt úgyis a szomszédba viszi a szél.

Inkább hívjanak antiszociálisnak vagy anarchistának, de én érzékenyebb vagyok arra is, ha beleszólnak, belemásznak az életembe. Attól, hogy valaki n+1-ik szomszédom, még nincs köze az életemhez.

A panelhoz képest meglepő módon kertes házas
környéken még inkább dúl a szomszédok kíváncsiskodása, bámulása, leskelődése, irigysége + [még az átkosban] a feljelentés.

Kacifánt 2009.05.01. 09:59:12

Az egész ott van elbaszva,hogy ilyen kurva sokan vagyunk,de,ha már így alakult az otthonomban én vagyok a király, azt csinálok,amit akarok és mindenki más dögöljön meg. :)

órarugógerincű (törölt) 2009.05.01. 10:18:45

A mi lépcsőházunkban az apósom a "rendfelügyelő". Hál' Istennek itt lakik a fejünk fölött. Nem tudok úgy kimenni a lakásból, vagy kinézni az ablakon, h ne legyen ott, és ne sasoljon. Sztem nem élte ki magát a cocializmusban, még maradt benne némi megfigyelési kényszer.

Halál idegesítő.

Telepi János · http://www.panel.blog.hu 2009.05.01. 19:39:42

Hűűű, megint jó sokan lettünk, sziasztok! Csak most, egy nappal a posztolás után vagyok megint net előtt, nem sok értelme van reagálni mindenre, egy-két dolog csak:

1. a kismeKszakító tényleg ciki, nem tudom, miért írtam úgy, javítom és pirulok.

2. a cigányozós kommenteket csak azért nem törlöm, mert önmagáért beszélnek. Inkább tanulságos és szomorú, mint sértő, kinn hagyom mindenki okulására...

Amúgy köszi mindenkinek a dícsérő szavakat, aki ilyet írt, aki meg nem, nyugodjon le a másik blogomon: szimpatikus.blog.hu :)

Hamarosan új poszt is lesz, a hozzászólások között van egy-két jó sztori, ami engem is megihlet :)))

Rkka 2009.05.02. 15:09:24

És olyat láttatok már, hogy valaki névtelen üzenetekkel próbál rendet csáni? Az eldobott csikk mellé üzenetet biggyeszt, nevelési célzattal. És pont az én ajtóm előtt, halál ciki, nem győzöm összeszedni a szemetet és az üzeneteket - mert egyik elkövető sem én vagyok... Egyszer válaszoltam névvel együtt, amire a válasz újabb méltatlankodó névtelen üzenet... Ciki, ciki, ciki...

Magenta (törölt) 2009.05.07. 22:01:54

Nálunk az alsó szomszédot két dolog zavarja: ha kilépünk az erkélyre (úgy egyáltalán), akkor kirohan és ordít. Sokadik ilyen örömére zöldségpalántákat ültettem. Hátha agyvérzést kap.

A másik, hogy ha a konyhában leülünk enni. Nem kihúzzuk a széket, hanem emel-lerak, de néma csendben azért nem megy. Mi köcsögök ezt naponta akár kétszer is meg merjük csinálni.

Krisz78 2009.05.08. 17:50:59

24 éve lakom panelben, és még jó pár évig fogok is. Elvem az élni és élni hagyni (lenne, ha hagynák).

Engem nem zavar ha _néha_ buli van vhol, dübörögnek a gyerekek, hangosan szól a zene, fúrnak stb., vagy ha zavar is, nem fogom üvöltve verni a radiátort vagy rendőrt hívni, cserébe férjen bele, hogy néha én is buliznék vagy hangosabban hallgatnék zenét, esetleg szombat délután szerelek polcot. Ahol pedig _mindig_ megy a cirkusz, azok szarnak bele, hogy te szólsz vagy sem (ráadásul 158 centi "magas" 55 kilós nő vagyok, szóval még a megfélemlítés eszközével sem élhetek:-)

A termódinamika második főtt étele 2021.01.30. 01:05:14

az ilyen minden szarban két kanál alakokat egyszer kell elkapni és úgy elkalapálni, hogy azt még egymilliárd év elteltével is emlegessék a galaxisban
akinek ennyire nincs élete hogy mindig a máséval foglalkozik, annak hiába beszélsz, dafke is csinálni fogja ha tudja hogy mást ez bosszant

@Bandúr Kandi: Pistikének is le lehet kenni pár atyai pofont, ha ennyitől sérül a kis virág lelke, ő baja, de zajongani legalább nem fog

@belekotty: ha négyen-öten vannak, simán elbánhatnak veled, hacsak nem vagy valami Bruce Lee ikerturbó, szóval a helyedben vigyáznék

@Kacifánt: az egész panelkoncepció el van baszva, ezek a munkaerősilók már réges-rég túlélték a hasznukat

@Krisz78: megkérsz egy szép szál legényt akkor, kocsmában vannak akik egy macifröccsért is megölnének bárkit

Creative Commons License
Panelblog by Lakótelepi Blog Közösség is licensed under a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el! 2.5 Magyarország License.
Based on a work at www.panel.blog.hu.

süti beállítások módosítása